تحلیل‌های درخواستی کاربران سیگنال | تحلیل‌های بعدی را شما مشخص کنید

تحلیل‌های درخواستی کاربران سیگنال | تحلیل‌های بعدی را شما مشخص کنید

در این مقاله نگاهی داریم به رمزارزهایی که در یک ماه گذشته بیشترین بازخورد را از سمت کاربران سیگنال کسب کردند.

تحلیل تکنیکال گالا | 11 آبان 1401

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

گالا مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال زیر یک محدوده مقاومتی مهم قرار گرفته، در صورتی که مطابق با سناریو بتواند از خط روند نزولی عبور نماید، احتمالا تا هدف مقاومتی 0.065 دلار به پیشروی خود ادامه خواهد داد.

باید دقت داشت در اوسیلاتور RSI استعداد خوبی برای ایجاد واگرایی منفی (RD-) وجود دارد؛ وجود چنین واگرایی فعلا تایید نشده اما احتمال رخ دادن آن بسیار زیاد می‌باشد.

تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی | 11 آبان 1401

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

توکن محبوب AXS فعلا در محدوده حمایتی درجا می‌زند و احتمالا جان زیادی برای بلند شدن از این محدوده نخواهد داشت. در حال حاضر تنها می‌توانیم انتظار داشته باشیم اکسی اینفینیتی خود را به محدوده مقاومتی خط روند مشخص شده در حوالی 12 دلار برساند؛ بعد از این موضوع در صورت عدم شکست خط روند نزولی، توکن این بازی محبوب ریزش شارپی خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال اتم | 11 آبان 1401

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

حتی اتم با داشتن یک اکوسیستم قدرتمند فعلا توان عبور از محدوده مقاومتی 20 دلاری را نداشته و احتمالا بزودی شاهد سقوط این ارزدیجیتال به کانال پایینی و رسیدن آن به محدوده‌های قیمتی بسیار پایین‌تر باشیم.

تنها نکته مثبت در خصوص این ارز دیجیتال می‌تواند احتمالا واگرایی مثبت (RD+) اوسیلاتور RSI در تایم فریم هفتگی باشد و احتمالا محدوده 3 دلار مشخص شده، پایانی بر ریزش‌های این رمزارز باشد.

تحلیل تکنیکال آوی | 11 آبان 1401

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

آوی را می‌توان درون یک کانال نزولی تصور کرد و احتمالا در ادامه این توکن با نوسان درون همین کانال به اهداف پایین‌تری برسد؛ باید توجه داشت که خط میانی کانال بلند مدت این ارز دیجیتال شکسته شده و احتمالا شاهد رشد توکن AAVE در قالب پوبلک به این خط شکسته شده باشیم، مسیر بلند مدت اما هم‌چنان نزولی خواهد بود.

بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری بلند مدت در این توکن می‌تواند در محدوده حمایتی کف کانال بلند مدت در حوالی قیمت 9 دلار  مطابق با سناریو تحلیلی باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام وسپاس بابت همه ی خوبیاتون
    ممنون که درکنارمون هستید.
    لطفا اگه ممکنه تحلیل HEGIC