تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال یرن فایننس (YFI) | تاریخ 7 مهر ماه 1399

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال یرن فایننس (YFI) | تاریخ 7 مهر ماه 1399

حجم بیت‌کوین ذخیره شده در صرافی‌ها در حال کاهش است اما نهنگ‌ها دارایی خود را افزایش می‌دهند.

هرچند دولت چین، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را در گروه دارایی‌های غیرقانونی دسته‌بندی کرده است، طی روزهای اخیر، چندین رسانه‌ دولتی چین با انتشار گزارش‌هایی مدعی شده‌اند که ارزهای دیجیتال، پربازده‌ترین دارایی‌ها از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون بوده‌اند.

هفته گذشته یک باگ اساسی در شبکه یرن فایننس مطرح شد. در اشتباه صورت گرفته به کاربران اجازه داده میشد تا در قیمت‌های پایین‌تر این دارایی را بخرند و در قیمت بالا بفروشند. تیم توسعه یرن فایننس در نهایت توانست این مشکل را برطرف سازد. این موضوع رشد قیمت این ارز دیجیتال تا 31 هزار دلار را به همراه داشت.

همانطور که از تحلیل قبل انتظار داشتیم، پس از واگرایی صورت گرفته میان قیمت و rsi و مکدی در محدوده حمایتی مهم 20 هزار دلار، افزایش قیمت تا 30 هزار دلار را شاهد بودیم. تثبیت قیمت بالای این محدوده مقاومتی، اهداف 40 هزار دلار و بالاتر را برای این ارز رمزپایه فعال خواهد ساخت.

حمایت مهم پیش رو نیز محدوده 20 هزار دلار است.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *