تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال یرن فایننس (YFI) | تاریخ 22 شهریور ماه 1399

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال یرن فایننس (YFI) | تاریخ 22 شهریور ماه 1399

یرن فایننس (yEarn Finance)، پلتفرمی در حوزه دیفای و بستر اتریوم با هدف ماکزیمم کردن درصد بازده سالانه سرمایه گذاری در پروژه‌های دیفای برای کاربران است. این پروتکل میان ارائه دهندگان نقدینگی که وای توکن‌های خاصی را تهیه می‌کنند، YFI توزیع می‌کند.
پ. ن: پروتکلهایی که از اکوسیستم دیفای استفاده می‌کنند، امکان دریافت وام برای کاربران را بدون رجوع به هر نهاد یا موسسه خاصی فراهم می کنند. یعنی شما می‌توانید از هر نقطه دنیا تنها با رجوع به پلتفرمهای مربوطه وام دریافت کنید. یرن فایننس بیشترین بازدهی را در میان این پروتکلهای برای کاربران خود شناسایی می کند.

توکن یرن فایننس (YFI) با عبور از قیمت بیت‌کوین، به گرانترین ارز دیجیتال مارکت تبدیل شده است. YFI  اواخر ماه اوت با رسیدن به قیمت 40 هزار دلار! با تشکیل الگوی سروشانه با فشار فروش در بازار مواجه شد اما در ادامه در محدوده 0.786 فیبوناچی رتریسمنت رالی صعودی اخیر خود بار دیگر با حمایت خریداران همراه شد. هفته گذشته نیز صندوق اتریوم پلتفرم یرن فایننس –با نام  yETH  راه اندازی شد. سود سالیانه سرمایه گذاری روی این صندوق در حال حاضر 92 درصد است! این موضوع به ادامه روند صعودی قیمت این ارز دیجیتال کمک شایانی کرد.

 یرن فایننس بار دیگر مقاومت 40 هزار دلار را پیش روی خود دارد که عبور از این مقاومت، تارگتهای 50 و 70 هزار دلار را برای این ارز دیجیتال فعال خواهد ساخت.

از طرف دیگر در صورتی که قیمت در عبور از این مقاومت ناکام بماند، ریزش آن تا 32 هزار دلار در گام اول و 20 هزار دلار در گام بعدی را خواهیم داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *