تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA) | 28 بهمن 1399

تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA) | 28 بهمن 1399

کاردانو در تاریخ 3 فوریه آپدیتی را در شبکه خود انجام داد که قابلیت ایجاد توکن‌های فانجیبل و غیر فانجیبل (NFG) را برای کاربرانش فراهم ساخت. این آپدین به صورت یک هارد فورک در شبکه ایجاد شده است و توکن‌های تحت کاردانو را قابل مقایسه با توکن‌های ETC-20 و ERC-721 شبکه اتریوم ساخته است. ارز داخلی این شبکه ADA نام دارد که در مجموع 45 میلیارد واحد از آن می‌تواند وجود داشته باشد و در حال حاضر حدود 31 میلیارد واحد آن استخراج شده است که با ارزشی در حدود 27 میلیارد دلار در رده چهارم بازار قرار دارد.

نمودار قیمت ADA در تایم روزانه آورده شده است.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

کاردانو در یک روند صعودی قرار دارد که اکنون به سقف تاریخی خود نزدیک شده است. وجود همگرایی در اندیکاتور مکدی و اندیکاتور RSI نشانه تمایل به حفظ روند صعودی می‌باشد، بنابراین عبور از ناحیه مقاومتی و شکست سقف تاریخی دور از ذهن نخواهد بود. خروج کاردانو از کانال میان مدتی خود نیز نشانه‌ای از تمایل به عبور از این ناحیه است. برای بررسی دقیق تر، نمودار را در تایم پایین دست نیز تحلیل می‌کنیم.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در تایم فریم 4 ساعته می‌توان تلاش قیمت برای عبور از مقاومت پیش روی خود را مشاهده نمود. قیمت پس از برخورد با مقاومت شروع به اصلاح نموده است. وجود همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی می‌تواند نشانه تمایل به حفظ روند صعودی در این تایم فریم باشد. بنابراین قیمت پس از اتمام موج اصلاحی از قله قبلی خود فراتر خواهد رفت. با توجه به اینکه هیستوگرام مکدی در آستانه مثبت شدن قرار دارد اتمام موج اصلاحی نزدیک خواهد بود اما سیگنال قطعی پس از شکست مقاومت در اندیکاتور RSI خواهد بود.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

موج اصلاحی در تایم فریم 4 ساعته را می‌توان در تایم 1 ساعته به شکل یک روند نزولی مشاهده نمود. قیمت در انتهای روند با تشکیل یک الگوی سروشانه کف تمایل خود را برای شروع روند صعودی نشان داده است. سیگنال قطعی پس از شکست خط گردن و تایید الگوی سروشانه اتفاق خواهد افتاد.

بهترین حد ضرر می‌تواند از دست رفتن الگوی سر و شانه به صورت پایین تر آمدن قیمت از کف الگو در نظر گرفته شود. در غیر این صورت عبور قیمت از این ناحیه مقاومتی و تشکیل سقف‌های قیمتی جدید دور از ذهن نخواهد بود.  

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • درود فراوان
    میشه لطفا درخصوص خرید این ارز راهنمایی بفرمایید که چه کیف پول دیجیتالی این ارز را پشتیبانی میکند؟
    من خودم کیف تراست دارم وتاحالا هرکیف پولی که امتحان کردم نتونستم ارز کاردانورا واردش کنم
    لطفا راهنمایی بفرمایید