تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو به همراه نمودار (25 اردیبهشت ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو به همراه نمودار (25 اردیبهشت ماه 1399)

مطالعات اخیر سایت Skew نشان می‌دهد که پس از هاوینگ، سرمایه‌گذاران ترس کمتری در خرید ارزهای دیجیتال دارند. همچنین صرافی بایننس به تازگی اعلام کرد تعداد افرادی که در حال ثبت نام در صرافی‌های ارز دیجیتال هستند رو به افزایش است و روند افزایش فعلی، مشابه مدت زمان حرکت صعودی بیت کوین در سالهای 2017 و 2018 است.

سومین هاوینگ بیت کوین نیز که روز یازدهم ماه می رقم خورد، باعث توجه بیشتر بازار نسبت به بیت‌کوین شد. در ادامه اما انتظار می‌رود در صورت رشد بازار، آلتکوین‌ها شرایط بهتری را نسبت به روزهای گذشته پشت سر بگذارند.

با توجه به نمودار قیمت درتایم فریم روزانه، مشاهده می‌شود که کاردانو در کوتاه مدت در کانالی صعودی قرار گرفته است. در تحلیل گذشته از اهمیت میانگین 100 روزه گفته شد و قیمت پس از عبور از این مقاومت، به آن پول بک داشته است. در صورتی که حمایت MA-100 حفظ شود، انتظار می‌رود در کوتاه مدت شاهد رشد قیمت تا سقف کانال نزولی در گام اول و 0.07 دلار در گام بعدی باشیم.

از طرف دیگر از دست دادن این حمایت، ریزش‌های بیشتر تا 0.038، 0.03 و  0.024 دلار را در بر خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو به همراه نمودار (24 اردیبهشت ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران