تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو به همراه نمودار (14 مهر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو به همراه نمودار (14 مهر ماه 1399)

از آنجایی که پلتفرم کاردانو قابلیت راه اندازی قراردادهای هوشمند را دارد، برخی از تحلیلگران که دید مثبتی نسبت به این پروژه دارند، کاردانو را به عنوان قاتل اتریوم معرفی می‌کنند. تیم تحقیق و توسعه کاردانو موسوم به IOHK، به دنبال عرضه نسخه جدید کاردانو با قابلیت‌هایی به مراتب قوی‌تر و بهتر از اتریوم است. در این نسخه که Goguen  نام دارد، قابلیت راه اندازی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (Dapps) به کاردانو اضافه خواهد شد.

بازار رمزارزها در روزهای اخیر تحت الشعاع انتخابات امریکا و مسائل پیش روی آن قرار گرفته‌اند و عمده تحلیلگران انتظار دارند بازار تا ماه نوامبر روالی نسبتا آرام را سپری کند.

همانطور که در نمودار قیمت در تایم‌فریم روزانه مشاهده می‌شود، قیمت کاردانو (ADA) پس از تجربه تارگت 0.155 دلاری با افزایش عرضه در بازار مواجه شد و شاهد ریزش قیمت تا 0.075 دلار بودیم. در حال حاضر قیمت در محدوده 0.097 دلار معامله می‌شود و در ادامه در صورت تثبیت قیمت بالای 0.11 دلار، الگوی سر و شانه معکوس تکمیل می‌شود و می‌توان انتظار افزایش قیمت تا 0.14 دلار را داشت.

از طرف دیگر در صورتی که قیمت حمایت کیجونسن را که اکنون فلت شده است را از دست بدهد، ریزش آن تا 0.075 دلار را خواهیم داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *