تحلیل تکنیکال چین لینک (Link) (21 مهر 99)

تحلیل تکنیکال چین لینک (Link) (21 مهر 99)

بر اساس گزارش سایت دی اپ رادار (DappRadar) حجم معاملات پروژه‌های دیفای که در سه ماهه دوم سال جاری 113 میلیارد دلار بوده با ده درصد افزایش به 125 میلیارد دلار رسیده است. این موضوع ترند بودن موضوع پروژه‌های دیفای را نشان می‌دهد.

ارز دیجیتال چین لینک که اوراکل‌هایی را در اختیار پروژه‌های دیفای قرار می‌دهد، در سال گذشته بسیار مورد استفاده قرار گرفت و در این روزها نیز بار دیگر نظر نهنگ‌های بازار را به سمت خود جلب کرده است. نهنگ‌های چین لینک در حال جمع آوری دارایی‌های بیشتر از صرافی‌ها هستند. بر اساس داده‌های سایت سنتیمنت (Santiment) امسال صد سرمایه گذار برتر لینک، میزان دارایی خود را 5 درصد افزایش داده‌اند. این امر افزایش ارزش لینک موجود در این کیف پول ها از 735.64 میلیون به 771.15 میلیون را در بر داشته است. در سال 2020، جمع آوری این رمزارز در کیف پول های خارج از صرافی توسط نهنگ‌ها، رشد تصاعدی داشته است. این روند افزایشی که هنوز هم ادامه دارد، می‌تواند عاملی برای ادامه رشد قیمت باشد.

نمودار روزانه قیمت چین لینک (Link)
جهت دیدن تصویر بالا با کیفیت بالاتر می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:
https://www.tradingview.com/x/1TsxC2eV/

همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود، ارز دیجیتال چین لینک پس از تجربه محدوده 20 دلاری قیمت، در طول دو ماه گذشته در کانالی نزولی قرار داشته است.

 در حال حاضر قیمت در تلاش برای عبور از خط روند نزولی میان مدت خود و مقاومت استاتیک  11 دلار است. مووینگ‌های نمایی 20 روزه و 60 روزه صعودی هستند و مووینگ 20 (کوتاه مدت) بالاتر از مووینگ 60 (میان مدت) قرار دارد که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.

تارگتهای پیش روی قیمت محدوده‌های 13 دلار، 15 دلار و 20 دلار خواهند بود.

از طرف دیگر کاهش قیمت حمایت 8.5 دلار را در پی خواهد داشت. با توجه به اینکه سرمایه گذاران عمده زیادی در محدوده 7 تا 9 دلار وارد بازار شده‌اند، در حال حاضر از دست دادن این حمایت بعید به نظر می‌رسد مگر اینکه شاهد ریزش شدید قیمت بیت‌کوین باشیم.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *