تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (5 آذر ماه 98)

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (5 آذر ماه 98)

چین‌لینک؛ توکنی که بر اساس پروتکل ERC-20  روی بلاکچین اتریوم کار می‌کند و با هدف ایجاد راه ارتباطی بین خدماتی نظیر پی پال و ویزا، بانک‌هایی نظیر HSBC و والزفارگو و بلاکچین‌هایی نظیر اتریوم، بیت‌کوین، تتر و هایپر لجر ایجاد شده است.

در روند صعودی قیمت رمزارزها در سال جاری میلادی، این ارز دیجیتال حدود 1000 درصد افزایش قیمت داشته است؛ بالاترین بازدهی در میان رمزارزهای برتر مارکت!

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (5 آذر ماه 98)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در تحلیل 25 آبان ماه از پتانسیل رشد قیمت برای این ارز دیجیتال گفته شد. اما افت شدید قیمت بیت‌کوین، مارکت ارزهای دیجیتال را با ترس روانی شدید مواجه ساخت و لینک نیز از این تاثیر بی‌نصیب نماند. همانطور که انتظار داشتیم با شکست مثلث به سمت پایین، ریزش تا کف مثلث و 61.8 فیبوناچی رتریسمنت حرکت صعودی اخیر بین 1.45 دلار تا 3 دلار ادامه داشته است. در صورت بازگشت قیمت، سد 3 دلار از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود که عبور از آن می‌تواند برای خریداران نویدبخش ادامه افزایش قیمت تا 3.8 دلار در گام اول و 4.5 دلار در گام بعدی باشد.  

با کاهش قیمت نیز محدوده حمایتی 2.1 دلار از اهمیت بالایی برخودار خواهد بود. اما در صورت شکست این ناحیه حمایتی، انتظار ریزش قیمت تا 1.5 دلار را خواهیم داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *