تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (3 تیر ماه 99)

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (3 تیر ماه 99)

اوراکل‌های قیمتی چین لینک به سرعت در حال گسترش در بازار اقتصاد غیرمتمرکز (DeFi) هستند. پلتفرم مبادلات ارز دیجیتالی  کایپرسواپ ارز دیجیتال Kyber Network (KNC)،  نیز در تاریخ 12 ژوئن با چین لینک قرارداد همکاری امضا کرده است.

دلتا اکسچنج (Delta Exchange) که پلتفرمی است برای مبادلات اوراق مشتقه ارزهای دیجیتال، دو ارز دیجیتال چین لینک (Link) و بایننس کوین (BNB) را به لیست خود اضافه کرد.

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (3 تیر ماه 99)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

ارز دیجیتال چین لینک (Link) در کانال صعودی کوتاه مدتی که در تحلیل قبل به آن اشاره شد، قرار دارد. این ارز رمزپایه، پس از ریزش صورت گرفته در 15 ژوئن، با حمایت در محدوده 3.7 دلار مواجه شد و قیمت پس از عبور از تنکانسن و کیجونسن تا 4.6 دلار افزایش داشته است. مقاومت مهم پیش روی قیمت محدوده 5 دلار است. در حال حاضر کومو صعودی است، قیمت بالای کومو قرار دارد، تنکانسن در حال کراس کیجونسن به سمت بالاست؛ مجموعه این عوامل نشان می‌دهد که خریداران دست بالاتر را در بازار دارند و در صورت ریزش قیمت انتظار حمایت در محدوده کومو را داریم. از دست دادن حمایت کومو نشانه خوبی برای ادامه روند نخواهد بود و می‌توان تارگتهای 3.7 دلار و 3 دلار را پس از آن متصور بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *