تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (22 تیر ماه 99)

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (22 تیر ماه 99)

شبکه خدمات بلاکچین چین (BSN)، اولین اتحادیه بلاکچین ملی این کشور، در اواخر ژوئن اعلام کرد که از فناوری چین لینک برای پلتفرمهای خود استفاده می‌کند. این موضوع باعث افزایش قیمت لینک (Link) تا 6.51 دلار در هشتم ژوئیه شد. در روزهای اخیر، حجم معاملات این ارز دیجیتال به بیشترین میزان خود پس از بحران کرونا رسیده است.

از تحلیل هفتم تیر ماه انتظار داشتیم که با حفظ حمایت کومو قیمت ارز دیجیتال لینک کماکان روند صعودی خود را حفظ کند. همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود، لینک پس از حمایت در ناحیه کومو، با رشد 65 درصدی قیمت همراه شد. در صورتی که قیمت حمایت فعلی را حفظ کند، می‌توان اهداف 7 دلار و 8.2 دلار را برای این ارز دیجیتال متصور بود.

از طرف دیگر در صورت کاهش قیمت، انتظار حمایت خریداران در محدوده‌های 5 دلار در گام اول و کومو در گام بعدی را داریم.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • این ارز بهترین پیشرفت هارو داره و قطعا مسیری به 3ارز اول جدول خواهد داشت