تحلیل تکنیکال پولکادات (DOT) | 25 خرداد 1400

تحلیل تکنیکال پولکادات (DOT) | 25 خرداد 1400

پولکادات،اینترنت بلاکچین‌ها. برای درک بهتر از شبکه بلاکچین پولکادات آینده ای نه چندان دور را تصور کنید، در یک طوفان خودروی شما خسارت دیده در این بین یک اوراکل (انتقال دهنده پیام به بلاکچین) وقوع طوفان را تایید و در بلاکچین ثبت می‌کند.
سپس یک پلتفرم دیگر میزان آسیب وارد شده به خودرو شما را با استفاده از سنسور ها اندازه گیری و در بلاکچین خود ثبت می‌کند؛ هردو بلاکچین با ارسال تراکنشی به بلاکچین شرکت بیمه شما، شرایط را گزارش می‌کنند و بلاکچین بیمه براساس قرارداد هوشمند، تمام خسارت را به حساب شما واریز می‌کند.

ارتباط میان تمام بلاکچین‌های گفته شده توسط شبکه بلاکچین پولکادات صورت می‌گیرد، برای همین به آن اینترنت بلاکچین‌ها می‌گویند.

ارز دیجیتال شبکه پولکادات (DOT) دات نام دارد که کاربرد اصلی آن پرداخت هزینه های شبکه و همچنین تصمیم گیری برای آینده شبکه است. در زمان نوشتن این تحلیل این ارز دیجیتال با ارزش بازار حدود 23.94 میلیارد دلار در رتبه 8 بازار قرار دارد.

با توجه به لیست شدن پولکادات در صرافی کوین بیس (Coinbase) در این مقاله براساس نمودار تحلیل تکنیکال قیمت پولکادات سناریوهای پیش روی این ارز دیجیتال را بررسی میکنیم.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

نمودار تحلیل تکنیکال پولکادات (روزانه)

تحلیل تکنیکال پولکادات (DOT) | 25 خرداد 1400
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

با توجه به اینکه این ارز دیجیتال نمودار جوانی دارد باید از تایم فریم های پایین‌تر برای تحلیل استفاده کنیم. در تایم فریم روزانه پولکادات سطح حمایتی خود را که سه بار در گذشته به آن واکنش نشان داده از دست داده و اکنون این سطح می‌تواند حکم مقاومت را برای آن داشته باشد، برای تحلیل دقیق‌تر به تایم فریم های پایین می‌رویم.برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.

نمودار تحلیل تکنیکال پولکادات (4 ساعته)

تحلیل تکنیکال پولکادات (DOT) | 25 خرداد 1400
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

در تایم فریم چهارساعته میتوان یک کانال نزولی برای این ارز دیجیتال رسم کرد. اکون می‌دانیم پولکادات نزدیک مقاومت استاتیک روزانه و سقف کانال نزولی خود قرار دارد و درصورتی‌که بتواند سقف کانال را به بالا بشکند با توجه به شکل رشد خواهد کرد و در صورتی‌که فروشندگان بازار را در دست خود بگیرند، می‌توانند قیمت را تا خط میانی کانال نزولی و حتی حمایت استاتیک (مستطیل سبز) پایین بیاورند.

نظر شما چیست؟!

پولکادات می‌تواند پروژه‌ای جسورانه و موفق باشد و با اتریوم 2 رقابت کند؟!

با توجه به لیست شدن پولکادات در صرافی کوین بیس، قیمت آن رشد خواهد کرد یا نزول؟!

نظر خود را زیر همین پست برایمان کامنت کنید.برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • دمتون گرم تحلیل باحالی بود فقط اینا رو سریعا بزارن اینستا که اونجا رو نگاه میکنیم اکثرا تا سایت