پتروشیمی پارس به صف خرید رسید | 2 آذر 1400

پتروشیمی پارس به صف خرید رسید | 2 آذر 1400

در بازار امروز که شاخص کل منفی بود و بیش از 70 درصد بازار نیز در دامنه منفی معاملات خود را به پایان رساندند، پتروشیمی پارس متقاوت ظاهر شد و به صف خرید رسید. حجم صف خرید در پایان بازار بیش از 2 میلیون و 300 هزار برگ سهم بود که عدد بالایی برای این نماد محسوب می شود.

در معاملات امروز حدود 7 میلیون برگ سهم معامله شد در حالی که میانگین حجم روزانه معاملات برای این نماد 450 هزار سهم بوده است که بیش از 15 برابر میانگین ماه معامله شده است.

ارزش معاملات هم 137 میلیارد تومان بود که بعد از نماد شستا و صندوق پالایش، سومین ارزش معاملات بالای بازار امروز را به خود اختصاص داد.

سرانه خرید کدهای حقیقی، 105 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 38 میلیون تومان بود که نشان از قدرت بالای خریداران در بازار امروز داشت.

در روزهای آتی باید اخبار پیرامون این نماد را دنبال کنیم چرا که حجم معاملات بالای این نماد در بازار امروز بسیار مشکوک بوده است.

در تصویر زیر نیز تحلیل تکنیکال نماد پارس ارایه شده است.

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

مطابق چارت، افزایش حجم معاملات در این نماد در نزدیکی کف کانال و حمایت 18 هزار تومان اتفاق افتاده است. سقف تاریخی آن نیز در نزدیکی 23 هزار تومان قرار دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *