تحلیل تکنیکال و بنیادین اونس جهانی طلا (11 شهریور ماه 1398)

تحلیل تکنیکال و بنیادین اونس جهانی طلا (11 شهریور ماه 1398)

به نظر امیدواری کارشناسان به صعود ادامه دار طلا در کوتاه مدت کمی کمرنگ شده است، اما همچنان در ادامه دار شدن تنش های موسوم به جنگ تجاری میان آمریکا و چین و همچنین احتمال وقوع رکود در اقتصاد جهانی می تواند محرک قیمت ها در میان مدت و بلند مدت باشد.

این هفته 15 فعال حرفه‌ای در ارزیابی هفتگی سایت کیتکو شرکت کرده‌اند که 40 درصد از آنها پیش‌بینی کرده اند که روند اونس طلا در این هفته هم صعودی خواهد بود و 40 درصد هم پیش‌بینی کرده اند که شاهد اصلاح نزولی خواهیم بود .همچنین 19 درصد دیگر فعالین نظر به بازار رنج و خنثی داشته اند.

در همین حال 1203 سرمایه‌گذار خرد هم در نظرسنجی آنلاین کیکتو شرکت کرده‌اند که 63 درصد به روند صعودی رأی داده اند، 21 درصد نظر به روند نزولی داشته اند و 15 درصد هم روند را خنثی پیش بینی کرده اند.

تحلیل تکنیکال و بنیادین اونس جهانی طلا (11 شهریور ماه 1398)

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا 11 شهریور 1398
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اونس از منظر تکنیکی نسبت به تحلیل سوم شهریورماه تغییر قابل ملاحظه ای نداشته است؛ چرا که در معاملات هفته گذشته پس از باز شدن بازار با گپ مثبت، قیمت به پر کردن گپ خود پرداخت و سپس در روندی خنثی معاملات ادامه یافت.

برای این هفته همچنان این فرضیه که قیمت اگر بتواند باند مقاومتی 1535 – 1527 دلار را پشت سر بگذارد می تواند به اهداف بالاتر خود از جمله مقاومت بلند مدت 1586 – 1560 دلار دست یابد، پابرجاست.

همچنین در صورت اصلاح قیمت همچنان ناحیه 1500 – 1484 دلار به عنوان اولین ناحیه حمایتی مهم قیمت به حساب می آید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *