تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال وی چین (VET) به همراه نمودار | 1 مرداد ماه 99

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال وی چین (VET) به همراه نمودار | 1 مرداد ماه 99

به گزارش Bloomberg Law، افزایش فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال، آنها را از دامنه خاکستری و مبهم قانونگذاری وارد محدوده‌های شفاف‌تر می‌کند. این موضوع نیاز به استفاده از وکلای حقوقی در این حوزه را بسیار افزایش خواهد داد.

بری سیلبرت، مدیر عامل گری اسکیل در مصاحبه ای ضمن اشاره به دو گروه حامی ارزهای دیجیتال معتقد است دیگر قوانین فاجعه آمیزی که به ضرر ارزهای دیجیتال باشد وجود ندارد.

به گفته آقای سیلبرت روابط میان قانون‌گذاران بواسطه تلاش‌های دو گروه بهبود یافته است. گروه اول تحت عنوان Blockchain Association و گروه دوم تحت عنوان Coin Center به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

گذر از بحران کرونا و بهبود شرایط قانونگذاری در کنار یکدیگر می‌توانند نقش مثبتی در پذیرش بلاکچینها و ارزهای دیجیتالی مانند وی چین داشته باشد چرا که می‌توانند با کاهش هدر رفت در زنجیره تولید و فروش، راندمان صنایع مختلف را بالا ببرند و بخشی از راه حل آتی دنیا برای گذر از بحران باشند.

ارز دیجیتال وی چین (VET) پس از ریزش ماه مارس تا کنون بیش از 10 برابر افزایش قیمت داشته است. همانطور که از تحلیل قبل انتظار داشتیم، این ارز دیجیتال با عبور از مقاومت 0.017  دلار تا 0.021 دلار رشد داشته است. در صورت عبور از 0.021 دلار، می‌توان تارگت 0.028 دلار را برای آینده قیمت متصور بود.

از طرف دیگر در صورتی که وی چین نتواند حمایت 0.017 دلار را حفظ کند، ریزش قیمت تا 0.01 دلار و 0.0085 دلار را خواهیم داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام آینده وی چاین رو چطور میبینین؟! و آیا ارزش سرمایه گذاری رو داره؟!

    • سلام
      توصیه ما برای آلتکوین‌‌ها سرمایه گذاری کوتاه مدت است. برای نوسان گیری می‌تونید به این ارزهای دیجیتال نگاه کنید.

  • سلام… ببخشید وت پتانسیل رشد تا 1 یا 2 دلار رو در یکی دوسال اینده داره!!؟؟؟

    • سلام دوست عزیز
      در مورد آلتکوین‌ها توصیه میشه فقط به دید کوتاه مدت سرمایه گذاری کنید و تا زمانی که یک ارز دیجیتال رشد میکنه اون رو نگه دارید و زمانی که دیدید به لحاظ تکنیکال نشانه‌های ضعف و برگشت بازار رو نشون میده، از بازار خارج بشید.
      برای طولانی مدت ارزهای دیجیتالی که پشتوانه قوی تری دارند رو بررسی کنید. مثل بیت کوین و اتریوم