تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال وی چین (VET) به همراه نمودار | 18 تیر ماه 99

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال وی چین (VET) به همراه نمودار | 18 تیر ماه 99

ردیابی مواد غذایی با استفاده از اینترنت اشیاء (IOT) باعث خواهد شد هزینه‌ها سالانه تا 100 میلیارد دلار کاهش یابد. بر اساس گزارش مشترک کوین تلگراف و وی چین، تا سال 2027، مواد غذایی به ارزش 300 میلیارد دلار از طریق اینترنت اشیاء ردگیری خواهند شد. وی چین (VET) اکوسیستمی برای کسب و کار عاری از اعتماد است تا روند اطلاعات شفاف، همکاری کارآمد و موثر و انتقال با سرعت بالا را فراهم کند. با استفاده از فناوری وی چین می‌توانید هر کالایی را در زنجیره تامین رهگیری کنید و همچنین صحت و کیفیت کالا را نیز بررسی کنید.

ارز دیجیتال وی چین (VET) از ابتدای ماه مه با قرارگیری در یک رالی صعودی رشد 150 درصدی قیمت را تجربه کرد و پس از عبور از مقاومت مهم 0.0085 دلار، با تشکیل الگوی پرچم تا 0.017 دلار رشد قیمت داشته است. عبور از مقاومت فعلی، تارگت 0.021 دلار را فعال خواهد ساخت.

از طرف دیگر مهم ترین حمایت پیش روی قیمت نیز محدوده 0.0085 دلار می‌باشد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *