تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ورج (Verge) به همراه نمودار | 9 تیر ماه 1399

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ورج (Verge) به همراه نمودار | 9 تیر ماه 1399

ارز دیجیتال ورج (XVG) رمز ارزی بر بستر بلاکچین است که جهت کاربردهای روزمره افراد طراحی شده است. ورج این قابلیت را دارد که بتواند به صورت مستقیم، کار آمد و با حفظ حریم شخصی کاربر، تراکنش‌ها را به انجام برساند. افراد و صاحبان کسب و کارها می‌توانند به وسیله این ارز رمزپایه، یک گزینه منعطف را در انجام تراکنش‌ها و دریافت و ارسال مبالغ در کنار خود ببینند و از آن استفاده کنند. به وسیله قابلیتی جدید، کاربران قادرند تا به راحتی تراکنش‌های بزرگ‌تر خود را در میان تراکنش‌های کوچک‌تر خود مدیریت نمایند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ورج (Verge) به همراه نمودار | 9 تیر ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

همانطور که در نمودار قیمت در تایم فریم روزانه مشاهده می‌کنید، ورج که از سپتامبر 2018 در قالب یک الگوی کنج ریزش قیمت داشته است، با شکست خط روند نزولی میان مدت افزایش 540 درصدی قیمت را در سه ماه گذشته تجربه کرده است. در حال حاضر قیمت در محدوده حمایتی مهم 0.05 دلار قرار دارد. در صورت حمایت خریداران در این محدوده انتظار می‌رود بار دیگر قیمت 0.01 دلار را تست کند. اهداف بعدی 0.0135 و 0.0180 دلار خواهند بود.

از طرف دیگر با از دست دادن حمایت فعلی نیز ریزش قیمت تا 0.035 دلار در گام اول و 0.017 دلار در گام بعدی را خواهیم داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *