تحلیل تکنیکال وان اینچ 1INCH | مرداد 1402

تحلیل تکنیکال وان اینچ 1INCH | مرداد 1402

تحلیل وان اینچ (روزانه) | 24 مرداد 1402

وان اینچ

باور نکردنیست که اینگونه یک صرافی می‌تواند قیمت را دستکاری کند. توصیه می‌کنیم حتما در معاملات از استاپ لاس یا حساب های ایزولیت  استفاده کنید تا کال مارجین نشوید.

به هر حال در تحلیل وان اینچ همچنان به رسیدن این ارز به محدوده حمایتی0.18 دلار اصرار داریمو تغییری در اصل تحلیل به‌وجود نیامده است.


تحلیل وان اینچ (روزانه) | 19 تیر 1402

تحلیل وان اینچ
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

سناریو تحلیل وان اینچ مو به مو در حال اجرا شدن است. به لحاظ تحلیل الیوت موج 4 کمی بالاتر از محدوده مدنظر شکل گرفت. در ادامه انتظار ریزش قیمت به زیر سطح عرضه اولیه در بایننس را داریم.

تنها با رسیدن 1 INCH  به محدوده حمایتی مشخص شده می‌توانیم به دنبال تشکیل ستاپ خرید باشیم.


تحلیل 1INCH (روزانه) | 23 خرداد 1402

1 INCH
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

طبق تحلیل تکنیکال وان اینچ 1INCH که در اردیبهشت ماه صورت گرفت این ارزدیجیتال متاسفانه با اختلاف کمی به محدوده مدنظر ما نرسید اما ریزش مدنظر صورت گرفت و تارگت های پوزیشن مدنظر تاچ شدند.

تا به اینجا کار ارز دیجیتال وان اینچ نزدیک به 50% ریزش را به ثبت رسانده و انتظار داریم کف قیمت عرضه شده در بایننس را نیز هانت کرده و سپس آماده یک حرکت صعودی شود.

برای  این منظور باید منتظر رسیدن قیمت به محدوده باکس قیمتی مشخص شده باشیم و در صورت گرفتن تاییدیه‌های لازم اقدام به گرفتن پوزیشن خرید نماییم.


تحلیل تکنیکال وان‌اینچ | 12 اردیبهشت 1402

وان اینچ
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

طبق تحلیل تکنیکال وان اینچ 1INCH که بر روی این ارز صورت گرفته این توکن روند نزولی به خودش گرفته و از همین منظر با پیدا کردن نقاط مقاومتی، می‌توان اقدام به گرفتن پوزیشن شورت کرد. محدوده اولی که مشخص شده ریسک بالایی برای ورود به یک معامله فروش دارد که چرا در بالای آن نقدینگی زیادی جمع شده است.

اما محدوده دومی و بالاتر می‌تواند باعث ریجکت قدرتمند قیمت وان اینچ شود و در صورتی که این مهم قبل از رسیدن قیمت به تارگت مدنظر صورت گیرد، می‌توان با اطمینان خاطر بالاتری وارد پوزیشن شد.

باید در نظر داشته باشید صرف ورود قیمت به محدوده اردبلاک نمی‌توان اقدام به بازکردن معامله کرد، بلکه باید به تایم‌فریم‌های پایین‌تر رفته و تاییدیه‌های لازم را از قیمت دریافت کرد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *