تحلیل تکنیکال قیمت ارز دیجیتال هیوبی توکن (15 اسفند ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت ارز دیجیتال هیوبی توکن (15 اسفند ماه 1398)

ارز دیجیتال هیوبی توکن که توسط صرافی هیوبی راه‌اندازی شده است، در حال حاضر با حجم مارکت 1.09 میلیارد دلاری در جایگاه 16 ام بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش این ارز دیجیتال 228.54 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 500 میلیون خواهد بود.  

همانطور که از تحلیل 16 بهمن ماه انتظار داشتیم، هیوبی توکن پس از عبور از سد کومو، افزایش قیمت تا 5 دلار را به دنبال داشته است. در ادامه اما قیمت در عبور از این سد ناکام ماند. بازار در محدوده 4 دلار بار دیگر با افزایش تقاضای خریداران مواجه شد.

تحلیل تکنیکال قیمت ارز دیجیتال هیوبی توکن (15 اسفند ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

گروه هیوبی در روز 29 فوریه از راه اندازی نسخه آزمایشی بلاکچین سیستم مالی غیر متمرکز خود خبر داد. این شبکه برای پیاده سازی قوانین احراز هویت (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) از سیستم احراز هویت غیر متمرکز استفاده خواهد کرد. این خبر بیشترین حجم معاملات هیوبی توکن در ده ماه اخیر را به دنبال داشت. اما این ارز دیجیتال بار دیگر در عبور از سد 5 دلار ناکام مانده است. با توجه به اینکه اردرهای موجود در این ناحیه مقاومتی تا حد زیادی برداشته شده است، در صورت عبور از این ناحیه و تثبیت بالای آن می‌توان تارگت‌های 6 دلار و 7 دلار را در کوتاه مدت و 8.5 دلار را در میان مدت برای قیمت این ارز دیجیتال متصور بود.

از طرف دیگر در صورت کاهش قیمت انتظار حمایت خریداران را در محدوده های 4 دلار و 3 دلار را خواهیم داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *