تحلیل تکنیکال قیمت کازماس به همراه نمودار (7 بهمن ماه 98)

تحلیل تکنیکال قیمت کازماس به همراه نمودار (7 بهمن ماه 98)

کازماس بستری است که برای اولین بار این امکان را به سایر شبکه‌ها و توکن‌ها ارائه کرد تا بتوانند اطلاعات خود را مبادله کنند. تمرکز این پروژه بر روی ارتباط بین بلاکچین‌هاست. این ارز دیجیتال با نماد اختصاری (Atom) در سال 2019 در صرافی بایننس لیست شد و اکنون در جایگاه 19 اُم بازار ارزهای رمزپایه قرار دارد.

تحلیل تکنیکال قیمت کازماس به همراه نمودار (7 بهمن ماه 98)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

همانطور که در نمودار قیمت در تایم فریم روزانه این ارز دیجیتال مشاهده می‌شود، در تابستان گذشته پس از رسیدن قیمت به محدوده 1.9 دلار با تشکیل واگرایی در RSI، شاهد تشکیل الگوی برگشتی کف دو قلو بوده‌ایم و در ادامه با عبور ازکومو و خط گردن کف دو قلو به اندازه ارتفاع آن افزایش قیمت داشتیم.

این ارز دیجیتال در طول سه ماه گذشته 80 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. در این مدت کومو نقش حمایتی مهمی داشته اما کراس (کیجنسن و قیمت) و نیز (تنکنسن و کیجینسن) به سمت پایین رخ داده است اما در حال حاضر کومو صعودی است و تا زمانی که کازماس حمایت کومو را حفظ کرده است، می‌توان به افزایش قیمت خوش بین بود.

از سوی دیگر در صورتی که قیمت حمایت سنکو اسپن A را از دست بدهد، انتظار ریزش آن تا کف کانال را خواهیم داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *