تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (7 بهمن ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (7 بهمن ماه 1398)

ریپل سال گذشته را با قیمت 0.364 دلار آغاز کرد و پس از 42 درصد کاهش قیمت، در ماه دسامبر با 0.183 دلار معامله شد. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال 0.2235 دلار است.

شرکت ریپل که طبق برنامه ریزی قبلی در سال 2019 توکن‌های خود را به فروش می‌رساند، با متوقف کردن فروش سیستماتیک توکن‌های xrp، به میزان قابل توجهی فشار فروش را در بازار کاهش داد. در روزهای اخیر نیز شاهد انتقال حدود 40 میلیون دلار ریپل به کیف پولی ناشناس بوده‌ایم که برخی از تحلیل‌گران آدرس مقصد را مرتبط با صرافی Bitstamp می‌دانند و شاید در آینده تاثیر این حجم تراکنش مشخص شود.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (7 بهمن ماه 1398)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

ریپل در حال عبور از خط روند نزولی میان‌مدت خود می‌باشد. همانطور که در تحلیل قبل نیز گفته شد، در صورتی که قیمت بتواند از کومو عبور کند، شکست الگوی کنج نزولی تایید می‌شود و در ادامه می‌توان انتظار تغییر روند در بازار را داشت.  در حال حاضر rsi در محدوده میانی قرار دارد و حجم مبادلات در بازار نسبت به روزهای قبل کاهش یافته است و این نشان دهنده بلاتکلیفی بازار در مقطع کنونی است. شکست حمایت یا مقاومت فعلی نوسانات بیشتری را در بازار به همراه خواهد داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *