تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 شهریور ماه 98)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 شهریور ماه 98)

همانطور که در تحلیل قبل انتظار داشتیم، ریپل پس از شکسته شدن مثلث شکل گرفته به سمت بالا، ابتدا با مقاومت در محدوده 0.3 دلار مواجه شده و سپس به اندازه ارتفاع مثلث به رشد قیمتی خود ادامه داده است.

ثبت قراردادهای مهم شرکت ریپل با موسسات مالی و پرداختی بزرگ دنیا از ابتدای سال میلادی، انتظار افزایش قیمت در مورد سومین رمزارز برتر بازار از نظر ارزش را به وجود آورده بود اما همزمانی عرضه گسترده این رمزارز توسط شرکت ریپل با اخبار مثبت منتشر شده، جلوی رشد قیمت این ارز دیجیتال را گرفته بود.

با توجه به تلاش مدیران ریپل جهت ایجاد امنیت روانی در بازار و اعلام نظرات مثبت در توییتر، شاهد رشد قیمت 21 درصدی ریپل در روزهای گذشته بوده‌ایم. در حال حاضر محدوده 0.3 دلار محدوده حمایتی مهمی محسوب می‌شود. در صورت تثبیت قیمت بالای 0.3 دلار، می‌توان امیدوار بود که ریپل، روند نزولی 3 ماهه خود را شکسته و در کوتاه مدت می‌توان اهداف 0.34 دلار و 0.4 دلار را برای آن متصور بود. اصلاح قیمتی و نزدیک شدن قیمت به محدوده 0.25 دلار، موقعیت کم‌ ریسکی را برای خریداران ایجاد می‌کند.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 شهریور ماه 98)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *