تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 بهمن ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 بهمن ماه 1398)

دوزاردهم فوریه، نشریه فوربز لیستی از 50 شرکت برتر فین تک (FinTech) منتشر کرد. ویژگی مشترک شرکت‌های لیست فوربز این است که همگی خصوصی هستند و خدمات پرداخت را برای مشتریان آسان‌تر می‌کنند. در این میان اسامی 6 شرکت بلاکچینی نیز دیده می‌شود: اکسونی، چینالیسیس، کوین بیس، اورلجر، میکردائو و ریپل !

صرافی بیتمکس سوم فوریه در توییتر اعلام کرد که در معاملات مشتقه خود از ارز دیجیتال ریپل (XRP) پشتیبانی خواهد کرد.

مجموعه عوامل فاندامنتال برای رشد قیمت ارز دیجیتال ریپل فراهم شده است. اگرچه باید به این نکته نیز توجه داشت سال گذشته نیز علیرغم قراردادهای مهمی که شرکت ریپل با موسسات و نهادهای مالی بزرگ دنیا امضا کرد، قیمت این ارز دیجیتال روندی نزولی را سپری کرد. عمده تحلیل‌گران فروش سیستماتیک توکن‌های ریپل را عامل اصلی این موضوع عنوان کرده‌اند.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 بهمن ماه 1398)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اما از منظر تکنیکی همانطور که از تحلیل قبل انتظار داشتیم، با خروج قیمت این ارز دیجیتال از کومو، شکست خط روند نزولی تایید شد و قیمت 55 درصد افزایش یافت.

در ادامه نیز در صورتی که ریپل بتواند از سد 0.34 دلار عبور کند، اهداف بعدی 0.4 دلار و 0.5 دلار خواهند بود. از طرف دیگر در صورتی که قیمت نتواند حمایت 0.3 دلار را حفظ کند، ریزش قیمت تا 0.26 دلار و 0.22 دلار ناگزیر خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *