تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (2 اردیبهشت ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (2 اردیبهشت ماه 1399)

ارز دیجیتال ریپل در سال 2019 در میان ارزهایی که بیشترین ارزش را در مارکت دارند، ضعیفترین عملکرد را داشته است. این روند در سال 2020 میلادی نیز ادامه پیدا کرده است.

دیتای سایت Messari نشان می‌دهد در میان 25 ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش، ریپل بدترین عملکرد را در سه ماهه اول سال 2020 داشته است. همچنین بر اساس دیتای این سایت، در سال 2019 ارزش ریپل نسبت به بیت‌کوین 66 درصد کاهش یافته است.

اگرچه در نیمه دوم سال 2019، شرکت ریپل عرضه توکن‌های خود را کاهش داد، اما هنوز برخی از تحلیل‌گران معتقدند عرضه بی‌رویه توکن‌های XRP در بازار، از عوامل مهم ریزش قیمت بوده است.

حجم مبادلات ریپل در روز 13 آوریل از چین لینک، که جایگاه یازدهم مارکت را دارد، کمتر بود و این موضوع از ادامه ضعف ریپل در بازار ارزهای دیجیتال حکایت می‌کند.

اخیرا نیز دادگاهی در نیویورک پرونده‌ای علیه ریپل به دلیل ضعف روند قانونی انتشار عرضه اولیه XRP در سال 2013 تشکیل داده است که این موضوع نیز در ایجاد جو روانی به وجود آمده بی تاثیر نبوده است.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (2 اردیبهشت ماه 1399)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود، قیمت در حال حاضر در حالت تعادل قرار گرفته است؛ مووینگ های نمایی کوتاه مدت و میان مدت مسطح شده و مکدی نیز در محدوده صفر قرار دارد. در صورتی که ریپل بتواند از سد مقاومت 0.21 دلار عبور کند، افزایش قیمت تا 0.24 دلار در گام اول و 0.28 دلار در گام بعدی را خواهیم داشت.

حمایت های پیش رو نیز 0.16 دلار و 0.013 دلار خواهند بود.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *