تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (15 اردیبهشت ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (15 اردیبهشت ماه 1399)

جد مک کالب 54 میلیون ریپل در ماه آوریل فروخت. مک کالب که از بنیان‌گذاران ارز دیجیتال ریپل و صرافی Mt Gox است در حال حاضر بیش از 4 میلیارد ریپل در اختیار دارد که در صورت فروش بیشتر، باعث افت شدید قیمت این ارز دیجیتال در بازار خواهد شد

بانک سیگنوم، اعلام کرد از این پس کاربران این بانک می‌توانند به ارز دیجیتال ریپل نیز دسترسی داشته باشند. سیگنوم اولین بانک سوئیسی بود که توانست عنوان بانک ارزی دیجیتال را به دست آورد

دیوید شوارتز، مدیر ارشد تکنولوژی شرکت ریپل، از به تعلیق در آمدن حساب کاربری خود در یوتیوب خبر داد. این موضوع تنها چند روز پس از شکایت ریپل از یوتیوب به خاطر عدم حذف محتوای کلاهبرداری ارز دیجیتال ریپل در یوتیوب صورت گرفت.
دومین بانک بزرگ ژاپن (SMFG) با شرکت هولدینگ SBI قرارداد همکاری امضا کرده‌اند تا بر روی گوشی‌های هوشمند امکان سرویس دهی خدمات پرداختی دیجیتالی را فراهم سازند. هولدینگ SBI رابطه نزدیکی با ریپل دارد و یوشیتاکا کیتائو، مدیرعامل این شرکت، عضو هیئت مدیره شرکت ریپل نیز می‌باشد. همچنین این شرکت سود سهامداران خود را از طریق ریپل پرداخت می‌کند.

شرکت پرداختی بین المللی وسترن یونیون در حال بررسی پلتفرم‌های ریپل برای استفاده در خدمات پرداختی خود است. بانک اهیمه ژاپن از مانی تپ (Money Tap) برای سیستم پرداخت بین بانکی خود استفاده خواهد کرد. مانی تپ توسط شرکت ریپل توسعه یافته است.

بانکهای بزرگ جهان در طول بحران کرونا ضررهای بسیار زیادی را متحمل شده‌اند چرا که بخش عمده مشتریان در پرداخت بدهی‌های خود ناتوان هستند. در سه ماهه اخیر بانک انگلیسی  HSBC، پنجاه درصد و بانک سانتاندر اسپانیا 80 درصد زیان دیده‌اند. این موضوع می‌تواند بر بازار ریپل در سال جاری میلادی اثر منفی داشته باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (15 اردیبهشت ماه 1399)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

ریپل در بلند مدت در کانالی نزولی قرار گرفته است اما در کوتاه مدت روند قیمت صعودی است. همانطور که از تحلیل قبل انتظار داشتیم، با شکست الگوی مثلث متقارن شاهد رشد 20 درصدی قیمت ریپل بودیم اما در ادامه این ارز دیجیتال در عبور از مقاومت 0.24 دلار ناکام مانده است. با حمایت قیمت در محدوده فعلی انتظار می‌رود بار دیگر این ارز دیجیتال 0.24 را تست کند و در صورت عبور از آن، مقاومت بعدی 0.28 دلار خواهد بود.

از طرف دیگر، در صورت از دست دادن حمایت 0.21 دلار، انتظار ریزش قیمت تا 0.17 دلار را داریم.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *