تحلیل تکنیکال قیمت استلار به همراه نمودار (10 مهر ماه 98)

تحلیل تکنیکال قیمت استلار به همراه نمودار (10 مهر ماه 98)

همانطور که در تحلیل قبلی انتظار داشتیم، رمزارز استلار (XLM) محدوده حمایتی مهم 0.05 دلار را لمس کرد و طی دو هفته گذشته، بیشترین حجم مبادلات خود را از سال 2014 تا کنون تجربه کرده است. این ارز دیجیتال، طی یک سال و نیم گذشته در یک کانال نزولی، 85 درصد افت قیمت داشته است.

قیمت استلار در ماه‌های گذشته در محدوده خط روند نزولی تراکم داشته است. قرارگیری بین خط روند و کف حمایتی 0.05 دلار که از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌تواند در آینده باعث افزایش تقاضای خرید شود. در صورتی که بیت‌کوین کف حمایتی مهم 7500 دلار را از دست ندهد، می‌توان امیدوار بود رمزارز استلار بتواند خط روند نزولی بلند مدت خود را بشکند. در این صورت و با تثبیت قیمت بالای محدوده مقاومتی 0.09 دلار، تارگت‌های بعدی 0.14 دلار در گام اول و 0.2 دلار در گام دوم خواهند بود.

در صورت کاهش قیمت نیز، محدوده‌های حمایتی پیش روی قیمت 0.05 و 0.04 دلار خواهند بود. نمودار روزانه قیمت استلار را در تصویر زیر ملاحظه می کنید:

تحلیل تکنیکال قیمت استلار به همراه نمودار (10 مهر ماه 98)
برای دیدن عکس با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *