تحلیل تکنیکال فملی به همراه نمودار | 1 آذر ماه 1399

تحلیل تکنیکال فملی به همراه نمودار | 1 آذر ماه 1399

شرکت ملی صنایع مس ایران در بازار اول بورس و گروه فلزات اساسی با نماد “فملی” مورد معامله قرار می گیرد. در طول معاملات اولین روز کاری هفته، بیش از 273 میلیون برگ سهم به ارزش 7192 میلیارد ریال داد وستد شد.

 این سهم دقایق زیادی از بازار را با صف خرید سپری کرد. اما با افزایش عرضه ها در نماد خودرو، فولاد، شستا و دیگر نمادهای لیدر، صف خرید این نماد نیز عرضه شد و آخرین معامله در این نماد در قیمت 2600 تومان( 3.3%+) به انجام رسید.

در پایان معاملات حدود 80 میلیارد تومان ورود پول حقیقی به سهم داشتیم و قدرت خریدار و فروشنده حقیقی برابر بودند.

از دید تکنیکالی، این سهم پس از اتمام گام اول اصلاح خود در قالب سه موج و الگوی پهنه، از محدوده حوالی 1900 تومان با برخورد به میانگین 200 روزه با افزایش تقاضا روبرو شد و اکنون به نظر می رسد درون موج x یا b قرار داشته باشد و می تواند با گذر از مقاومت بازه 2600-2760 تومان، به سمت اهداف 3000 تومان در گام اول ( محدوده میانگین 100 روزه) و سپس سقف قبلی خود (3850 تومان) پیش رود.

شایان ذکر است مجوز افزایش سرمایه 97 درصدی این شرکت از محل سود انباشته نیز صادر شده است که می تواند به جذابیت آن اضافه کند.

لازمه این رشد، عبور از مقاومت 2600-2760 تومان است و در صورتی که سهم نتواند در روزهای آتی، از این محدوده عبور کند، احتمال اصلاح تا 2330 تومان و 2150 تومان برای سهم وجود خواهد داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • باسلام و خسته نباشی میگم ممنون از راهنمایی های خوب تون .

  • بنظر من هم تقاضای افزایش قیمت و هم تقاضای درخواست مس از سوی کشورهایی از جمله چین … احتمال تولید زیاد این سهم هست …و افزایش حتمی در راه خواهد بود …