تحلیل تکنیکال فلامی به همراه نمودار (19 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال فلامی به همراه نمودار (19 آذر ماه 1398)

شرکت لامیران با نماد ” فلامی ” از جمله شرکت های گروه “ساخت محصولات فلزی” بازار بورس تهران است.

نوع معاملات نماد فلامی نشان از تحرکات مثبت خریداران در این سهم می دهد، بطوری که قدرت خریداران 2.5 برابر قدرت فروشندگان می باشد میانگین حجم معاملات ماهانه این سهم 347 هزار سهم می باشد که حجم معاملات در چند روز گذشته نیز به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است و تا لحظه نگارش این گزارش 733 هزار سهم مورد معامله قرار گرفته است و سهم صف خرید بسته است. P/E این سهم 12.84 است که نسبت به P/E گروه ساخت محصولات فلزی کمتر است که میتواند اختلاف بوجود آمده کاهش یابد و شاهد تقاضا در این سهم بود.

از دید نکنیکالی مطابق نمودار ارائه شده این سهم بعد از روند انگیزشی که از اواخر دی ماه سال گذشته آغاز شد از محدوده قیمت 850 تا 3200 تومان افزایش قیمت 295 درصدی را در مدت زمان کمتر از یک سال تجربه کرده است.

تحلیل تکنیکال فلامی به همراه نمودار (19 آذر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

سهم بعد از گذر از مقاومت خط روند نزولی در محدوده 3000 تومانی شاهد افزایش تقاضا قرار گرفته است و اکنون مقاومت شکسته شده تبدیل به محدوده حمایتی گردیده است.

در صورت تداوم این روند می توان انتظار رشد قیمتی تا محدوده سقف قبلی ،3500 تومان، در مرحله اول و سپس 3680 تومان پیشروی قیمتی داشته باشیم

در صورت شروع اصلاح میتوان انتظار کاهش قیمت تا محدوده 2760 تومانی در مرحله اول و 2628 تومان در مرحله دوم داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
      • سلام، درخواست شما به تیم تحلیل سیگنال منتقل شد. با سپاس از همراهیتون.