تحلیل تکنیکال نماد غگل (شرکت گلوکوزان) | 22 مهر ماه 1399

تحلیل تکنیکال نماد غگل (شرکت گلوکوزان) | 22 مهر ماه 1399

شرکت گلوکوزان در اواخر خردادماه سال 1349 به ثبت رسید و با مشارکت بانک صنعت و معدن،  شرکت سرمایه گذاری پارس و آقایان معتمدی و برخوردار، به منظور تولید گلوکز و نشاسته، با سرمایه اولیه 70 میلیون ریال تاسیس گردید. موضوع فعالیت شرکت عبارت است از: ” تاسیس و خرید کارخانه های تولید نشاسته، گلوکز و محصولات فرعی وابسته، تولید محصولات و فروش و توزیع آنها، تهیه مواد اولیه جهت تولید محصولات شرکت از داخل و خارج کشور و … می باشد”

در معاملات دوشنبه بیش از 147 میلیون برگ سهم به ارزش 87 میلیارد تومان با قیمت پایانی 589 تومان (4.8%+) داد وستد شد و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

این سهم از اواخر آذرماه سال 1397 وارد روند انگیزشی جدیدی شد و پس ثبت بازدهی 4800 درصدی، در قالب موج 4 از روند انگیزشی وارد اصلاح شد و از قیمت 1480 تومان، تا حوالی 450 تومان کاهش قیمت یافت و سپس با رسیدن به حمایت 50 درصد فیبو، با حمایت روبرو شد و تا قیمت 590 تومان رشد کرد. در صورت تثبیت روی این سطح، می توان اهداف آن را همراه با نوسانات، 740 تومان، 937 تومان و در نهایت 1480 تومان در نظر گرفت.

با عبور از سقف قبلی، اهداف سهم بروز رسانی خواهد شد.

از طرف دیگر، در صورت افزایش عرضه ها در سهم، اولین حمایت آن کف قبلی، یعنی 450 تومان، خواهد بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت رصد بازار و بروزرسانی تحلیل های سایت و اپلیکیشن به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • امروز بهترین وقت خرید وسپهر توی منفی۵ حقوقیه سهم ۹۰میلیون خریده دیوونه که نیست یه نوسان عالی الان میشه از سهم گرفت