تحلیل تکنیکال غشهداب به همراه نمودار (19 مهر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال غشهداب به همراه نمودار (19 مهر ماه 1399)

کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با نماد “غشهداب” در بازار اول فرابورس و گروه ” محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر” مورد معامله قرار می گیرد.

این شرکت در مردادماه سال 1369 به صورت سهامی خاص تاسیس شد و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی مشهد به ثبت رسید. در سال 1392 به سهام عام تبدیل و اولین عرضه سهام آن در فروردین ماه سال 1395 به انجام رسید. شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان خود از واحد های فرعی شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک (سهامی عام) است.

در پایان معاملات امروز بیش از 37.5 میلیون برگ سهم با ارزش 20 میلیارد تومان با قیمت پایانی 5349 ریال (3.2%+) داد وستد شد و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

از دید تکنیکالی به نظر می رسد سهم درون یک الگوی اصلاحی بالارونده در حال صعود است و و با اتمام سه موج اصلیabc، وارد موج میانی X شده است و گام اول اصلاحی سهم نیز رو به اتمام است و می تواند با گذر از مقاومت کانال نزولی، اهداف 710 تومان، 885 تومان و 1265 تومان( سقف قبلی) را در گام دوم اصلاحی دنبال کند.

در صورت افزایش عرضه ها در سهم و شکست حمایت 500 تومان، حمایت های بعدی آن را می توان 470 تومان و 360 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت رصد بازار و بروزرسانی تحلیل های سایت و اپلیکیشن سیگنال به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *