تحلیل تکنیکال نماد غشان به همراه نمودار (16 شهریور ماه 1399)

تحلیل تکنیکال نماد غشان به همراه نمودار (16 شهریور ماه 1399)

شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان (سهامی عام) از بزرگترین شرکت های هلدینگ صنایع غذایی سازمان بازنشستگی کشوری است و یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی فرآورده های لبنی (زیر مجموعه شرکت صنایع شیر ایران) در استان خراسان رضوی می باشد.

ماهیت شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

این شرکت در صنعت لبنیات فعالیت می کند. محصول تولیدی شرکت شامل انواع محصولات لبنی شامل شیر، پنیر، کره و … می باشد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه در بین شرکت های فعال در این صنعت با حجم فروش تقریبی 214 میلیارد ریال ماهیانه با توجه به تعداد بالای کارخانه های تولید لبنیات در سطح استان خراسان، در رده نسبتا خوبی از لحاظ مبلغ فروش قرار دارد.

سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان برای اولین بار در سال 1384 در بازار بورس عرضه شد و تا به امروز بیش از 14000 درصد بازدهی را به ثبت رسانده است.

در طول معاملات امروز، بیش از 134 هزار برگ سهم با قیمت پایانی 64960 ریال ( 0.88%-) داد وستد شد و سهم از ابتدای شروع معاملات تا انتها، با صف فروش مواجه بود که به دلیل پر نشدن حجم مبنا، قیمت پایانی سهم افت چندانی نداشت.

بررسی نموداری سهم نشان از نوسان آن درون مجموعه ای از کانال های صعودی می دهد که با برخورد به سطح 2.25 و قیمت حوالی 11000 تومان با اصلاح نسبتا عمیقی روبرو شد و تاکنون بیش از 40 درصد افت را از خود به جای گذاشته است.

با توجه به سناریو موجی به نظر می رسد سهم درون موج اصلاحی خود از یک درجه بالاتر است، پس نمیتوان انتظار صعود شارپ و رسیدن به سقف قبلی را در کوتاه مدت از سهم انتظار داشت.

حمایت های پیش روی افت قیمتی سهم، بازه 5500 تومان و 6000 تومان خواهد بود که می توان شاهد متعادل شدن سهم در این بازه بود.

در صورت اتمام اصلاح و افزایش تقاضا برای خرید سهم، اهداف آن را می توان 7700 تومان، 8900 تومان و 11000 تومان دانست.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما میتوانید جهت مشاهده آپدیت سهام درخواستی خود به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه نمایید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام میخواستم تحلیل تگنیکال ابادا سیتا غزر برام انجام بدین با تشکر