تحلیل تکنیکال شگل به همراه نمودار (23 شهریور ماه 1399)

تحلیل تکنیکال شگل به همراه نمودار (23 شهریور ماه 1399)

شرکت گلتاش در تاریخ 10 مرداد سال 1361 با نام “شرکت آرایشی و بهداشتی گلتاش” تاسیس شد. این شرکت پس از تغییر شخصیت حقوقی از “سهامی خاص” به “سهامی عام” و همچنین تغییر نام شرکت به “گلتاش”، در سال 1380 با نماد “شگل” در بورس اوراق بهادار و گروه “محصولات شیمیایی” پذیرفته شد. در حال حاضر شرکت گلتاش جزء شرکت های فرعی شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر می باشد.

موضوع فعالیت شرکت

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه عبارتست از: “تولید و تهیه انواع مواد و محصولات شوینده و پاک کننده بهداشتی و آرایشی و مواد صنعتی مرتبط، انجام کلیه امور خدمات بازرگانی و انجام امور صادرات و واردات کالاهای موضوع شرکت، سرمایه گذاری در سایر شرکت ها و ایجاد شرکت های جدید، انجام امور مربوط به تامین مالی در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه و درجهت منافع شرکت و همچنین انجام خدمات فنی و آزمایشگاهی است.”

شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و شرکت سرمایه گذاری سپه به ترتیب با مالکیت 76.58 % و 4.05% به عنوان سهامداران عمده این شرکت محسوب می شوند.

در معاملات امروز بیش از 2.7 میلیون برگ سهم به ارزش 8 میلیارد تومان، با قیمت پایانی 28960 ریال ( 2.75%-) داد و ستد شد. و آخرین معامله در این سهم در قیمت 28350 ریال ( 4.8%-) به انجام رسید. بررسی تکنیکالی سهم نشان می دهد که سهم پس از رشد تا قیمت حوالی 4600 تومان، با افزایش عرضه ها روند نزولی به خود گرفت و موج اصلاحی خود را در قالب موج x شروع کرد.

در حال حاضر سهم در محدوده حمایتی 2845 تومان  و همچنین کف کانال صعودی قرار گرفته است که می تواند با ورود خریداران، روند نزولی سهم متوقف شود. در صورت ادامه عرضه ها در سهم، حمایت بعدی را می توان 2450 تومان در نظر گرفت.

تحلیل تکنیکال شگل 23 شهریور 99
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم از ناحیه کنونی با افزایش تقاضا روبرو شود و بتواند خط روند نزولی را رو به بالا بشکند، اهداف آن را می توان 3350 تومان، 3780 تومان و 4600 تومان دانست.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • باتشکر فراوان . این سایت بهترین سایت نزد من بوده و خواهد بود . لطفا بیشتر آموزش دهید ممنون از غیرتتان

  • سلام.خسته نباشید.لطفا در صورت امکان نماد،بیمه ما.ودارویی برکت را تحلیل کنید.باتشکر

  • درود و خدا قوت . سایت و اپلیکیشن شما رو میتونم به جرات جزو بهترین ها در سرمایه گذاری به شمار بیارم .
    دمتون گرم و راهتون پر رهرو