تحلیل تکنیکال شاخص کل بازار بورس (7 بهمن ماه 1398)

تحلیل تکنیکال شاخص کل بازار بورس (7 بهمن ماه 1398)

با اتمام اصلاح و شروع روند صعودی جدید، شاخص کل از محدوده ی 300 هزار واحد تا محدوده 386 هزار واحد رشد نمود و سپس با اصلاح روبرو شد و تا حوالی 353 هزار واحد کاهش یافت. در ادامه شاخص کل مجددا سیر صعودی خود را دنبال کرد و تا محدوده 421 هزار واحد رشد نمود.

مقاومت های مهم پیشروی آن را می توان 436 هزار واحد، 487 هزار واحد و در نهایت 568 هزار واحد دانست. لازم به ذکر است تثبیت روی هر مقاومت، هدف بعدی شاخص را فعال خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال شاخص کل بازار بورس (7 بهمن ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اما در صورت اصلاح از ناحیه کنونی، محدوده های 395 هزار واحد، 387 هزار واحد و 379 هزار واحد را می توان حمایت های شاخص کل در نظر گرفت. تا زمانی که نمودار شاخص کل بالای میانگین های 9 روزه و 21 روزه قراردارند شاخص با اصلاح عمیقی روبرو نخواهد شد.

نکته مثبت در مورد شاخص را می توان شکست واگرایی منفی در اندیکاتور MACD دانست که نشان از ادامه دار بودن روند صعودی شاخص با اصلاح های مقطعی می دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام و احترام
    لطفاً تحلیل تکنیکال نماد اتکام رو در برنامه قرار بدید

    • سلام و عرض ادب. درخواست شما به تیم تحلیل منتقل خواهد شد. همچنین میتونید با عضویت در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) برخی از تحلیل های درخواستی کاربران رو مشاهده کنید.