تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران (25 اسفند ماه 1398)

تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران (25 اسفند ماه 1398)

در تحلیل قبلی به بررسی روند آتی شاخص کل پرداختیم و به رشد شاخص اشاره گردید که طبق پیش بینی در سطوح حوالی 483 هزار واحد با اصلاح جزئی روبرو گردید و سپس به روند صعودی خود تا حوالی555 هزار واحد ادامه داد. با ورود شاخص کل به باند مقاومتی نشان داده شده و با نزدیک شدن به سطح مقاومتی 565 هزار واحد، با اصلاح روبرو شد و این اصلاح را می توان شروع موج 4 اصلاحی دانست که باتوجه به اصلاح شارپ در ریز موج  اصلاحی، این ریز موج می تواند بیشتر در قالب اصلاح زمانی صورت گیرد و با پایان آن می تواند در قالب موج 5 به اهداف حوالی 700 هزار واحد و حتی 829 هزار واحد دست یابد. بررسی وضعیت کنونی شاخص نشان می دهد که شاخص از کانال صعودی که قبلا داشته، خارج شده و این منفی ها رو می توان در قالب پولبک به سطح مقاومتی شکسته شده در نظر گرفت.

تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران (25 اسفند ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

باتوجه به حمایت روانی 500 هزار واحد (که در گذشته 300 هزار واحد نیز به عنوان حمایت روانی، بازار واکنش خوبی به آن داشت.) می توان انتظار داشت محدوده 500 هزار واحد حمایت خوبی برای شاخص باشد که باید در ادامه دید رفتار شاخص با این منطقه چگونه خواهد بود. از طرف دیگر اندیکاتور RSI نیز در ناحیه حمایتی خود قرار دارد که در صورت حفظ این سطح، می توان انتظار حمایت بازار را با نزدیک شده به سطح حمایتی 500 هزار واحد داشت. در صورت از دست رفتن این حمایت ها، حمایت های بعدی را می توان محدوده 477-483 هزار واحد، 454 هزار واحد و 430 هزار واحد دانست.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام و خسته نباشید ، در قسمت اطلاعات سهم نمودار ماهانه و هفتگی دارید ، ای کاش نمودار نوسانات روزانه رو هم به اون اضافه کنید که مشخص باشه تغییرات قیمت در طول روز جاری به چه شکلی بوده ، ممنون

    • سلام دوست عزیز. سپاس از شما. پیشنهاد شما حتما در آپدیت های بعدی مدنظر ما خواهد بود.

  • 1-داشتن option هشدار به منظور خبر رسانی در مورد اخبار خیلی مهم و موثر در زمینه مورد نظر کاربر
    2- داشتن سالن گوفتگو کاربران به منظور تبادل نظر. و مشورت در نرم افزار. برای هر پارامتر جدا گانه مچکر از تلاش تیمی خوبتون
    موفق باشید

    • سلام دوست عزیز. سپاس از همراهی شما. پیشنهادات خوبتون در آپدیت های بعدی حتما مدنظر ما خواهد بود. البته میتونید اگر نمادی در بورس، صندوقی خاص یا … مورد نظرتون هست با ستاره دار کردنش در قسمت منتخب اخبار و تحلیل مربوط به اون رو مشاهده کنید.