تحلیل تکنیکال سیتا به همراه نمودار (13 مهر 99)

تحلیل تکنیکال سیتا به همراه نمودار (13 مهر 99)

شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین (سهامی عام) در خردادماه سال 1378 به ثبت رسید. این شرکت یک هلدینگ تخصصی در صنعت سیمان، ساختمان و صنایع وابسته است. در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی می باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد موضوع فعالیت آن و دارایی های این سهم را می توانید در این مقاله مطالعه کنید.

ما در اینجا به بررسی تابلو معاملات و شرایط تکنیکالی سهم می پردازیم:

در معاملات امروز، بیش از 47 میلیون برگ سهم به ارزش 91 میلیارد تومان با قیمت پایانی 19270 ریال (%3.46-) داد وستد شد و سهم با صف فروش به کار خود پایان داد.

قدرت خریدار حقیقی به فروشنده حدود 2.16 بود که بطور میانگین هر شخص حقیقی حدود 8 میلیون تومان خرید داشته و هر فروشنده نیز به طور میانگین به میزان 4 میلیون تومان نسبت به فروش سهم خود اقدام کرده است.

این سهم در قیمت 1575 تومان در روز عرضه اولیه کشف قیمت شد و تا حوالی  3300 تومان رشد پیدا کرد و پس از آن با شروع ریزش بازار، این سهم نیز افت 45 درصدی از خود به جای گذاشت و تا نزدیکی 1800 تومان کاهش قیمت داشت. با بررسی اصلاح سهم در تایم فریم نیم ساعته از نظر موجی، به نظر می رسد اصلاح کنونی درون یک الگوی زیگزاگ در حال اتمام می باشد و اکنون درون موج 5 از 5 قرار داریم که در صورت حمایت سهم در محدوده کف قبلی در حوالی 1800 تومان و فیبو 78 درصد، می توان گفت اصلاح قیمتی سهم به اتمام رسیده است و سهم می تواند با افزایش تقاضا، با اهداف 2275 تومان، 2626 تومان و 3300 تومان در قالب موج b یا موج صعودی جدید قابل بررسی باشد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در صورت از دست دادن سطح حمایتی 1800 تومان، الگوی اصلاحی فعلی با تغییراتی همراه خواهد شد و سطح حمایتی بعدی آن 1575 تومان ( قیمت عرضه اولیه) خواهد بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت رصد بازار در ساعات معاملات و بروز رسانی تحلیل ها به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران