تحلیل تکنیکال زدشت به همراه نمودار (12 آبان ماه 1399)

تحلیل تکنیکال زدشت به همراه نمودار (12 آبان ماه 1399)

شرکت کشت و صنعت دشت خرم دره در بازار اول فرابورس با نماد “زدشت” مورد معامله قرار می گیرد. دامنه نوسان این نماد پس از معرفی بازار گردان از 5 درصد به 10 درصد تغییر یافت و امروز نیز بیش از 15.4 میلیون برگ سهم به ارزش 635 میلیارد ریال با قیمت پایانی 41153 ریال (8.72%+) داد ستد شد و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

قدرت خریدار حقیقی به فروشنده حقیقی، 0.89 بود و بیش از 14 میلیارد تومان ورود پول حقیقی به سهم داشتیم. معاملات سهم در محدوده حمایتی 3470-3500 تومان، با تقاضای خوبی همراه شد و از کف خود فاصله گرفت.

امروز نیز توانست از مقاومت مهمی عبور کند (تقاطع کانال صعودی بلند مدت و نزولی میان مدت) و می تواند با ادامه تقاضا تا سطح 5000 تومان در گام اول و پس از آن تا حوالی 6100 تومان رشد قیمت داشته باشد.

از دید موجی، این سهم درون یک اصلاح بالارونده در حال صعود است و به نظر می رسد گام اول اصلاح ایکس موج به اتمام رسیده باشد و اکنون در ابتدای گام دوم اصلاح خود باشد و می تواند با تکمیل اصلاح، به روند رو به رشد خود به همراه نوسانات در قالب موج z ادامه دهد.

در صورت افزایش عرضه ها در سهم، اولین حمایت آن را می توان 2470-3500 تومان در نظر گرفت. از دست دادن این سطح، حمایت 2670 تومان را فعال خواهد کرد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *