تحلیل تکنیکال ریپل XRP | تیر 1402

تحلیل تکنیکال ریپل XRP | تیر 1402

تحلیل ریپل (روزانه) | 24 تیر 1402

ریپل
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

با رشد 100% ریپل به واسطه اخبار مهمی که هفته گدشته از آن منتشر شد، تحلیل قبل به صورت کامل بی اعتبار شد.

با نگاه مجدد به چارت و الگو شکل گرفته، انتظار داریم قیمت در هفته‌های آتی بتواند خود را به مدیلاین (1.4دلار)کانال صعودی مشخص شده برساند.


تحلیل ریپل XRP (روزانه) | 10 خرداد 1402

تحلیل تکنیکال ریپل
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

بعد از اینکه اعلام شد ارز دیجیتال ریپل به هدف مدنظر رسیده، تا به امروز در یک روند رنج و تقریبا خنثی قرار داشت، اما حالا در حال نزدیک شده به یک محدوده مقاومتی بسیار مهم می‌باشد. در صورتی که قیمت تاییدیه‌های لازم در سطح مقاومتی پیش رو را صادر نماید، می‌توان انتظار یک ریزش خوب برای این ارزدیجیتال را داشت.


تحلیل تکنیکال Riplle (روزانه) | 21 فروردین 1402

تحلیل XRP
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ریپل به اولین هدف خود رسید و چیزی نزدیک به 60% سود را نصیب خریدران خود کرد. درادامه XRP می‌تواند از یکی از دو محدوده حمایتی مشخص شده به حرکت صعودی خود در میان مدت ادامه دهد.

باید توجه داشته باشیم که دیگر خرید در محدوده حمایتی اول توجیح چندانی به لحاظ ریسک به ریوارد نامناسب ندارد و ارزهای دیجیتالی با شرایطی به مراتب بهتر از ریپل را می‌توان در این بازار یافت.


تحلیل تکنیکال XRP (روزانه) | 8 فروردین 1402

تحلیل تکنیکال XRP
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

از محدوده حمایت اعلام شده، ریپل بیش از 40% رشد کرد. به صورتی که تقریبا تمام این رشد در یک روز کاری انجام شد. در شرایط فعلی ریپل به محدوده پر ریسکی رسیده از همین رو توصیه به سیود سود در این ارز دیجیتال داریم.


تحلیل تکنیکال XRP (روزانه) | 10 اسفند 1401

XRP Analysis
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

با گذشت یک ماه از تحلیل قبل، انتظار موج نزولی در ریپل برآورده شد و دقیقا به محدوده حمایتی مدنظر واکنش داشت. اکنون انتظار می‌رود در روند صعودی شکل گرفته از همین محدوده به حوالی قیمت 0.55 الی 0.6 دلار برسد.
شایان ذکر است در صورتی که محدوده فعلی برای ریپل از دست برود باید منتظر کاهش قیمت این ارز تا محدوده حمایتی بعدی حوالی قیمت 0.3 دلار باشیم.


تحلیل تکنیکال ریپل | 10 بهمن 1401

ripple
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ریپل موفق شد سطح حمایتی 0.3 دلار را حفظ کرده و ساختار خود از نزولی به صعودی تغییر دهد. در ادامه انتظار داریم در میان مدت بتواند به باکس مقاومتی قرمز رنگ که از یک اردربلاک ماهیانه گرفته شده رسیده و با واکنش منفی و در نهایت ریزش ریپل در این منقطه مقاومتی مواجه شویم؛ به صورت دقیق‌تر می‌توان محدوده 50% این باکس مقاومتی را در نظر گرفت.

در حال حاضر از همین قیمت فعلی تا باکس مقاومتی قرمز رنگ بیش از 70% راه صعودی در پیش است و با رعایت حدضرر و مدیریت ریسک و سرمایه می‌توان از این روند صعودی در کوتاه مدت نیز بهره‌مند شد؛ به همین منظور با رسیدن قیمت ریپلXRP به محدوده باکس حمایتی سبز حوالی قیمت 0.36 دلار می‌توان با حدضرر آخرین کف حمایتی اقدام به خرید و سرمایه‌گذاری در این ارزدیجیتال نمود.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران