تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 آبان ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 آبان ماه 1399)

بیت‌کوین در تلاش برای عبور از مقاومت 17 هزار دلار، جو روانی مثبتی را در بازار کریپتوکارنسی به وجود آورده است. دیتای سایت سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که در سال  2020 تعداد سرمایه‌گذارانی کلان (کسانی که بین صد هزار تا یک میلیون توکن ریپل) نگهداری می‌کنند، به رکورد جدیدی رسیده است. همچنین آدرسهایی که بین 100 تا 1000 توکن نگهداری می‌کنند نیز رشد داشته و به 330 هزار آدرس رسیده است.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل
دیتای سایت سنتیمنت: رشد آدرسهای ریپل

ارز دیجیتال ریپل (XRP)  پس از آنکه خط روند نزولی میان مدت خود را در ابتدای ماه اوت (یازدهم مرداد ماه) به سمت بالا شکست، رشد قیمت را تا محدوده 0.32 دلار تجربه کرد. در ادامه اما شاهد کاهش قیمت تا 0.22 دلار بودیم. هفته گذشته اما قیمت با عبور از کانال رنج دو ماهه خود، به اندازه ارتفاع کانال افزایش قیمت را تجربه کرده است. عبور از مقاومت 0.32 دلار، مستلزم ادامه روند صعودی بیت‌کوین خواهد بود که در صورت وقوع می‌توان تارگت 0.48 دلار را برای این ارز دیجیتال متصور بود.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *