تحلیل تکنیکال خودرو به همراه نمودار (6 مهر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال خودرو به همراه نمودار (6 مهر ماه 1399)

گروه صنعتی ایران خودور با نماد “خودرو” در بازار دوم بورس و گروه “خودرو و ساخت قطعات” مورد معامله قرار می گیرد.

در معاملات دیروز بیش از 970 میلیون برگ سهم به ارزش 282 میلیارد تومان با قیمت پایانی 2910 ریال ( 2.02%-) داد وستد شد و در نهایت سهم به صف فروش رسید. اگرچه در این بین چند بار صف فروش سهم جمع آوری شد اما در نهایت با صف فروش به کار خود پایان داد.

این سهم روند صعودی جدید خود را از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری پس از بازگشایی 100 درصدی (به دلیل ثبت افزایش سرمایه) آغاز کرد و پس از آن از قیمت 117 تومان تا حوالی 810 تومان رشد کرد و بازدهی بیش از 570 درصدی از خود به جای گذاشت و سپس با افزایش عرضه ها تا به امروز افت 65 درصدی داشته است و سهامداران آن ریزش بسیار زیادی را متحمل شده اند.

از دید تکنیکالی این سهم اکنون در محدوده حمایتی 280 تومان قرار گرفته است که احتمال حمایت سهم و ورود خریداران از این سطح می رود. در صورت از دست رفتن این حمایت، حمایت بعدی 203 تومان خواهد بود.

از طرف دیگر اگر سهم در روزهای آتی روند رو به رشد خود را آغاز کند، اهداف کوتاه مدت آن را می توان 423 تومان و 542 تومان، و در میان مدت می توان تا سقف قبلی ( 810 تومان) و 1550 تومان رشد کند.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • از کدام حمایت حرف میزنی .اگر قرار بر حمایت بود که اینهمه ریزش اون پشت سرهم نبود.نوچ حمایتی در کار نیست.خودتون گول نزنید