تحلیل تکنیکال خودرو به همراه نمودار (25 مرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال خودرو به همراه نمودار (25 مرداد ماه 1399)

شرکت ایران خودرو در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس و در شهریور ماه همان سال در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید. و اولین معامله در بورس در این نماد در 5 فروردین ماه سال 1380 به انجام رسید.

ما در اینجا به دلیل شناخته بودن شرکت ایران خودرو از توضیحات ابتدایی در مورد این شرکت عبور میکنیم و به بررسی تابلو معاملات این سهم در معاملات امروز و تحلیل تکنیکالی آن می پردازیم

گروه صنعتی ایران خودرو با نماد “خودرو” و گروه “خودرو و ساخت قطعات” مورد معامله قرار میگیرد. در معاملات امروز، بیش از 102 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 5120 ریال (4.83%-) به ارزش 525 میلیارد ریال داد و ستد شد و سهم از شروع معاملات تا انتهای بازار با صف فروش مواجه بود.

نسبت های خرید و فروش حقیقی در این سهم نشان از قدرت زیاد فروشندگان می دهد. به طوری که سهم فروش هر حقیقی حدود 78 میلیون بوده و سرانه خرید هر حقیقی نیز حدود 4 میلیون برآورد شده است.

از دید تکنیکالی این سهم درون یک روند اصلاحی بالارونده در حال صعود است و می تواند با اتمام اصلاح در قالب موج X با اهداف 800 تومان (سقف قبلی)، 975 تومان و 1260 تومان قابل بررسی باشد.

این سهم اکنون در منطقه حمایتی خود قرار گرفته است، در صورت ادامه عرضه ها در سهم، حمایت بعدی آن را  می توان 426 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • ایران خودرو هزاران میلیاردتومن “بدهی انباشته” داره که هیچ وقت برای سرمایه گذاری سراغ این سهم نرید.

  • با سلام خدمت کارشناسان محترم امکانش هست وبیمه رو تحلیل کنید ممنون