تحلیل تکنیکال توکن سوشی (SUSHI) | 24 دی 1399

تحلیل تکنیکال توکن سوشی (SUSHI) | 24 دی 1399

سوشی سواپ (Sushiswap) یا به اختصار سوشی توکنی در بستر اتریوم است که  در سال 2020 با یک فورک از یونی سواپ (Uniswap) جدا شد. این قرارداد در واقع نوعی بازار ساز خودکار (AMM) می باشد که اخیرا به ابزاری متداول در میان کاربران ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. AMM ها در واقع صرافی های غیر متمرکزی هستند که از قراردادهای هوشمندی برای ایجاد بازار و تولید جفت ارزهای قابل معامله استفاده می کنند.

در حال حاضر حدود 182 میلیون واحد سوشی در بازار وجود دارد که با ارزشی در حدود نیم میلیارد دلار در رده 49 ام بازار قرار دارد.

نمودار قیمت سوشی در تایم روزانه آورده شده است.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در تایم روزانه سوشی در میانه یک روند صعودی قرار دارد که در حال رسیدن به سقف تاریخی قیمتی خود در محدوده 9 دلار می باشد. وجود همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتورهای مکدی و RSI می تواند نشانه ای از تمایل به حفظ روند صعودی باشد. در صورت حفظ روند صعودی، هدف قیمت سقف تاریخی سوشی خواهد بود. برای بررسی دقیق تر، وضعیت نمودار را در تایم پایین دست نیز تحلیل می کنیم.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

روند صعودی در تایم روزانه را می توان در قالب یک کانال در تایم فریم 4 ساعته مشاهده نمود. سوشی پس از یک واگرایی منفی در اندیکاتور RSI موجی اصلاحی را شروع نمود که قیمت را از میانه کانال تا کف آن پایین آورده است. قیمت پس از واکنش به کف کانال موج اصلی خود را آغاز نموده است. وجود همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی نشانه تمایل به حفظ روند صعودی می باشد. بنابراین انتظار می رود قیمت با شکست قله قبلی در محدوده خط میانی کانال به سمت سقف کانال حرکت نماید.

کسب اطلاعات بیشتر درباره صفر تا صد نحوه تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی از طریق ویدئو‌ها و مقالات آموزشی در سایت سینگال

مثبت شدن مکدی و هیستوگرام مکدی نشانه خوبی برای صعود قیمت خواهد بود اما سیگنال قطعی حرکت به سمت سقف کانال پس از شکست خط واگرایی منفی در اندیکاتور RSI صادر خواهد شد. بهترین حد ضرر را می توان در شکست خط روند در تایم روزانه مشاهده نمود و یا خروج قیمت از کف کانال در تایم 4 ساعته، که در آن صورت باید انتظار اتمام روند صعودی کوتاه مدت و بازگشت قیمت به کف حمایتی تاریخی خود را داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران