تحلیل تکنیکال توکن بت (BAT) | 10 فروردین 1400

تحلیل تکنیکال توکن بت (BAT) | 10 فروردین 1400

توکن بت ارز داخلی شبکه بت می­باشد که پلتفرمی برای سازماندهی تبلیغات در بستر بلاکچین است.

این شبکه مرورگری به نام بریو (Brave) را توسعه داده است که در آن کاربران در هنگام گشت و گذار در اینترنت با تبلیغات ناخواسته مواجه نخواهند شد.

در مقابل در صورتی که تمایل به مشاهده محتوای تبلیغی را داشته باشند، در ازای مشاهده، توکن بت را به عنوان پاداش دریافت خواهند نمود. این هزینه توسط تبلیغ کنندگان پرداخت می­شود و به این ترتیب کاربران می­توانند با حفظ حریم خصوصی خود در بستر بلاکچین، به گشت زنی در محیط اینترنت بپردازند و کسب درآمد کنند.

در مجموع 1.5 میلیارد واحد بت وجود دارد که با ارزشی در حدود1.7 میلیارد دلار در رده 61ام بازار قرار ددارد.

نمودار قیمت توکن بت در تایم فریم روزانه آورده شده است.

تحلیل تکنیکال توکن بت تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال توکن بت تایم فریم روزانه
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

توکن بت مدت ها در یک کانال در محدوده 10 تا 40 سنت در حال نوسان بوده و سپس با تشکیل یک روند صعودی توانسته از این ناحیه خارج شده و سقف تاریخی خود را در محدوده یک دلار بشکند.

بت پس از شکست سقف تاریخی و پولبک به آن در طول یک موج اصلاحی، قیمت یک دلار را به عنوان کف حمایتی خود شناسایی کرده است.

وجود همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی نشانه تمایل به حفظ روند صعودی خواهد بود. اولین واکنش قیمت به شکست مقاومت تاریخی خود را می­توان حرکت در کانالی به عمق کانال پیشین خود دانست. برای بررسی دقیق تر موج اصلاحی آن را در تایم فریم­ پایین تر نیز تحلیل می­کنیم.

نمودار قیمت بت در تایم فریم 4 ساعته آورده شده است.

تحلیل تکنیکال توکن بت تایم فریم 4ساعته

تحلیل تکنیکال توکن بت تایم فریم 4ساعته
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

روند صعودی بت در تایم روزانه را می­توان در تایم فریم 4 ساعته در قالب یک کانال صعودی مشاهده نمود. قیمت پس از شکست سقف تاریخی خود به سقف کانال رسیده است .

پولبک به مقاومت شکسته شده را می­توان به شکل اصلاح از سقف تا خط میانی کانال مشاهده نمود. قیمت در محدوده خط میانی کانال با تشکیل یک الگوی سر و شانه تمایل به اتمام موج اصلاحی خود را اعلام کرده است.

در صورت شکست خط گردن الگو و تثبیت قیمت در بالای آن، باید انتظار حرکت تا سقف کانال میان مدت را در محدوده 1.6 دلار داشت.

بهترین حد ضرر را می­توان در اندیکاتور RSI مشاهده نمود. تا زمان حفظ خط حمایت در اندیکاتور RSI تحلیل فوق برقرار خواهد بود و می­توان رسیدن قیمت به سقف کانال را به عنوان هدف توکن بت در نظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *