تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تزوس (20 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تزوس (20 آذر ماه 1398)

چهارم دسامبر صرافی بزرگ ارز دیجیتالی بایننس اعلام کرد که از پاداش‌دهی فرآیند اثبات سهام تزوس پشتیبانی می‌کند. اولین پاداش 20 ژانویه پرداخت خواهد شد و در ادامه 20ام هر ماه این روند تکرار می‌شود. ماه سپتامبر مدیرعامل بایننس از احتمال خرید سهام تزوس خبر داده بود. کوین بیس نیز به کسانی که ویدیوهای آموزشی تزوس را ببینند، پاداش خواهد داد.

شرکت فرانسوی کیف پول سخت افزاری لجر از پشتیبانی فرآیند سهامداری تزوس خبر داد. با این خبر سهامداران این ارز دیجیتال از امنیت بالاتر سرمایه‌گذاری نیز بهره‌مند خواهند شد. این عوامل در کنار یکدیگر دست به دست هم دادند تا علیرغم روند نزولی قیمت بیت‌کوین در طول یک ماه و نیم گذشته، تزوس با رشد 80 درصدی قیمت مواجه شود.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال تزوس (20 آذر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در تاریخ 8 نوامبر، میانگین نمایی 20 روزه (خط زرد رنگ) میانگین نمایی 60 روزه (خط صورتی رنگ) را به سمت بالا شکست. در ادامه روند صعودی، تزوس از مقاومت سقف کانال میان‌مدت خود نیز عبور کرده اما در تلاش برای تثبیت بالای محدوده 1.45 دلار ناکام مانده است. در نمودار روزانه قیمت شاهد تشکیل الگوی تری پوش  پترن هستیم؛ در سه تلاش صورت گرفته برای افزایش قیمت، حجم مبادلات کاهش یافته و در مکدی نیز واگرایی منفی دیده می‌شود. در ادامه انتظار خواهیم داشت در صورتی که سقف کانال نزولی میان ‌مدت به سمت پایین شکسته شود، در گام اول تا 1.07 دلار و در گام بعدی تا 0.9 دلار ریزش قیمت داشته باشیم.

از طرف دیگراین نکته را نیز نباید فراموش کرد که عمدتا قیمت بیت‌کوین بر روی رمزارزهای برتر بازار تاثیر بسزایی دارد و می‌توان کاهش قدرت روند را ناشی از ریزش قیمت بیت‌کوین در نظر گرفت. اگر قیمت در محدوده سقف کانال نزولی حمایت شود، بازار بار دیگر محدوده 1.45 دلار را تست خواهد کرد و در صورتی که بتواند از سد آن عبور کند، تارگت بعدی 1.8 دلار خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *