تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (14 مهر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (14 مهر ماه 1399)

در ماه‌های اخیر شاهد ورود سرمایه گذاران بزرگ به بازار رمزارزها بوده‌ایم. بیل برید (Bill Barhydt) مدیر عامل کمپانی ابرا (Abra) که پیش از این در ناسا، CIA و کمپانی Goldman Sachs مشغول به کار بوده است در صدد افزایش سرمایه بیت کوین خود در بحبوحه روند جاری اقتصاد کلان می باشد.

ترون که بستری برای ایجاد قراردادهای هوشمند می‌باشد اخیرا با استقبال کاربران مواجه شده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در سه ماه ی سوم 2020 تا 2577 درصد افزایش یافته است. از سال 2019 پروتکل ترون تاثیر چندانی در پروژه‌های دیفای نداشت، اما با ارائه قابلیت‌های جدید در سه ماهه سوم 2020 تا حدی چیرگی اتریوم را کاهش داده است.

توییت های حمایتی ماه گذشته جاستین سان، بنیانگذار ترون، رشد قیمت به همراه افزایش حجم مبادلات را برای این ارز به ارمغان داشت. در ادامه اما قیمت در روندی نزولی قرار گرفت و در حال حاضر میانگین صد روزه قیمت فلت شده است و قیمت نیز در محدوده این میانگین قرار گرفته است که خود نشان دهنده تعادل عرضه و تقاضا در بازار است. در صورتی که قیمت بتواند از سد خط روند نزولی خود عبور کند، می‌توان تارگتهای 0.028 و 0.035 دلار را برای این ارز دیجیتال متصور بود.

حمایت های پیش روی قیمت نیز محدوده‌های 0.024 دلار و 0.020 دلار خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام جاستین سان ازدوسایت شارک دیفای وشارک ترون تایید همایت کرد و بعدازمدتی جفت سایت ها اسکم شدن والا همه کابرای که داخل این سایت ها سرمایه گذاری کردن کلا سرمایه رو بالا کشیده. خودمن 10هزارترون گذاشتم ودوستم 100هزارتا الا به اینترپل هم پیغام ارسال کردیم ازشماهم خواهش میکنم این موضوع رو پیگیری کنید

  • سلام خسته نباشید.لطفا هر چند روز یکبار تحلیل بزارید هر دو سه هفته یکبار خیلی دیره

  • سلام خسته نباشید.چرا تحلیلهای تصویریتون بیشترش راجب بیت کوین هستش؟ما ارزهای دیگه هم داریم

  • با سلام ایا سرمایه گذاری رو ارز دجیتال ترون به دید بلند مدتی خوبه ؟

    • سلام دوست عزیز
      ارز دیجیتال ترون در میان رمزارزهای برتر مارکت قرار داره و میتونه گزینه خوبی برای سرمایه گذاری باشه. اما اینکه آیا این ارز دیجیتال بهترین گزینه سرمایه گذاری برای بلند مدت هست یا خیر؛ میتونید تحلیلها و اخبار ما رو دنبال کنید.

  • سلام خسته نباشین،بیزحمت تحلیلاتون رو بیشتر به اشتراک بزارین و سیگنال خرید یا فروش هم بدین ممنون
    الان همه برنامه ها و پیج ها در رابطه با ارزهای دیجیتال نظرات خودشون رو درباره خرید و فروش میگن ولی نمیشه به همه اعتماد کرد

    • سلام دوست عزیز
      تا به حال سعی شده سیگنالی که ارائه میشه بیشتر دیدی باشه که به مخاطب بدیم تا مخاطبین ما با مجموعه های آموزشی و مباحث تحلیلی که ارائه میشه بتونن دیدی پیدا کنن که خودشون برای سرمایه خودشون تصمیم گیری کنن و تریدشون رو انجام بدن. و سیگنال مستقیم خرید و فروش نداریم.

  • باسلام واحترام….از تیم محترم سیگنال خواهش دارم که لطفاً تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم به همراه نمودار را هم منتشر نمایند….باتشکر

  • ببخشین به نظر شما با این تحلیلها ترون تو سال جدید چقدر رشد میکنه با تو جه به اینکه جاستین سان مدیر این پروژه خیلی در تلاشه که جایگاهی براش باز کنه

    • جاستین سان بیشتر از اینکه فعالیتی داشته باشه، تبلیغات و جنجال میکنه.
      خیلی به حرفهای سان تکیه نکنید

  • اگر یک تحلیل و دید بلند مدت مثلا ۲ ساله هم انجام بدید خیلی عالی میشه

  • اگه میشه در آپدیت های جدید تغییرات ماهانه و سه ماه و شش ماه رو اضافه کنید در ارز دیجیتال

  • سلام
    ب گفته ای جاستین سان
    ترون ۴۰۹ هزار دلار میرسه ؟؟؟
    یک دلار شدنشم من یکی را ب ارش میرسونه

    • سلام دوست عزیز
      ما صد میلیارد توکن ترونیکس داریم. اگه هر کدوم به این مقدار برسه مارکت ترون میشه 409 تریلیون دلار!!!!!!
      الان کل مارکت بازار جهانی به صد تریلیون دلار نمیرسه…..
      به حرفهای جاستین سان اونقدر وزن ندید. تاثیر حرفهای سان عمدتا کوتاه مدتن