تحلیل تکنیکال قیمت بیسیک اتنشن توکن (BAT) | تاریخ 24 شهریور 1399

تحلیل تکنیکال قیمت بیسیک اتنشن توکن (BAT) | تاریخ 24 شهریور 1399

مدیر تکنولوژی ریپل، دیوید شوارتز اخیرا از سرمایه گذاری خود بر روی ارز دیجیتال BAT خبر داد. توکن BAT بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد و با ارزش بازار 391 میلیون دلاری در جایگاه چهل و چهارم مارکت قرار دارد. BAT در نیمه دوم اوت در محدوده 0.35 تا 0.4 دلار معامله می‌شد اما اکنون قیمت آن  0.265 دلار است. اکوسیستم BAT همچنین شامل Brave، یک مرورگر وب منبع باز است که از ردیابی جلوگیری میکند و از تمرکززدایی به عنوان وسیله‌ای برای از بین بردن کنترل‌ شرکت‌ها و قدرت متمرکز استفاده می‌کند.

همانطور که در نمودار 4 ساعته قیمت ملاحظه می‌کنید، قیمت پس از برخورد با کف کانال صعودی خود، با تشکیل الگوی چکش، و واگرایی میان قیمت و اندیکاتورهای مکدی و RSI، افزایش یافته است. در صورت عبور قیمت از مقاومت 0.28 دلار، انتظار افزایش آن تا 0.37 دلار در گام اول و 0.43 دلار در گام بعدی را داریم.

در صورت کاهش قیمت نیز انتظار حمایت خریداران در محدوده 0.19 دلار را داریم.

مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *