بازگشت بیت‌کوین به کانال 30 هزار دلار؛ آیا روند صعودی بیت‌کوین آغاز شده است؟

بازگشت بیت‌کوین به کانال 30 هزار دلار؛ آیا روند صعودی بیت‌کوین آغاز شده است؟

بیت‌کوین، لیدر و پادشاه بازار رمزارزها در ادامه ریزش قیمت خود در روز 20 جولای، افت قیمت تا 29278 دلار را تجربه کرد اما در ادامه با حمایت خریداران در این سطح حمایتی همراه شد و پس از ده درصد افزایش قیمت به 32 هزار دلار رسید.

روز گذشته شاهد کنفرانس “The ₿ Word” در فضای توییتر بودیم که در آن افرادی چون ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، جک دورسی، مدیرعامل توییتر، کتی وود، مدیر عامل شرکت Ark Invest حضور داشتند. در این کنفرانس ایلان ماسک اعلام کرد که به زودی استفاده از بیت‌کوین را برای خرید خودروهای الکتریکی تسلا از سر خواهد گرفت. به گفته ماسک، استخراج بیت‌کوین در حال تغییر مسیر به سمت انرژی‌های تجدید پذیر است و این موضوع عاملی است که بار دیگر به تسلا انگیزه می‌دهد تا از بیت کوین استفاده کند. ماسک در این کنفرانس اعلام کرد که به شخصه ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم و دوج کوین را نگهداری می‌کند.

برخی از تحلیلگران آماری بیت‌کوین معتقدند که قیمت فعلی بیت‌کوین باعث ورود موسسات مالی بزرگ به سمت بازار رمزارزها شده است. شرکت آرک اینوست به تازگی 10.85 میلیون دلار در صندوق گری اسکیل سرمایه گذاری کرده است.

با کریپتوکست در شنوتو و کست‌باکس همراه باشید تا مهمترین اخبار و تحولات ارزهای دیجیتال را از دست ندهید.

گزارش‌های جی پی مورگان نشان می‌دهد که 45 درصد مشاوران سرمایه گذاران ثروتمندان وال استریت از ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند.

  روی دیگر سکه قوانین وضع شده توسط قدرت‌های جهان است. چین فشار زیادی بر روی ماینرها و کاربران دنیای کریپتو وارد کرده است که پیامد آن فشار فروش سنگین توسط ماینرها در هفته‌های گذشته بوده است. آمارهای سایت کریپتوکوانت نشان می‌دهد که بیت کوین ارسالی ماینرها در روز 20 جولای به بیشترین مقدار خود در سه ماه اخیر رسیده است.

بررسی اعمال قوانین سختگیرانه توسط خزانه داری امریکا نیز مینت تتر را متوقف کرده است و شاید یکی از عوامل بازدارنده ورود بسیاری از موسسات مالی به بازار کریپتو تا مشخص شدن این موضوع باشد.

در بررسی نمودار قیمت بیت‌کوین در تایم فریم چهار ساعته شاهد حمایت قیمت در محدوده حمایتی 30 هزار دلار هستیم. مقاومت کومو و سقف کانال نزولی کوتاه مدت در حال حاضر مهم‌ترین مقاومت‌های پیش روی قیمت محسوب می‌شوند که عبور از آنها تا حدی می‌تواند جو روانی منفی موجود در بازار را آرام کند و امیدها را برای از سر گیری روند صعودی قیمت زنده کند. از طرف دیگر، از دست دادن حمایت استاتیک 30 هزار دلار، افت قیمت تا 24 هزار دلار و 21 هزار دلار را به دنبال خواهد داشت.

نمودار تکنیکال قیمت بیت‌کوین (4 ساعته)

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید
برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزدیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *