تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین به همراه نمودار (31 فروردین ماه 99)

تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین به همراه نمودار (31 فروردین ماه 99)

بایننس اعلام کرد که انتشار دهمین عرضه اولیه صرافی خود، توکن کارتسی (CTSI) را از 21 آوریل برابر با 2 اردیبهشت آغاز خواهد کرد. کارتسی استارتاپی است که در زمینه توسعه یک سیستم عملیاتی برای اپلیکیشن های غیر متمرکز (dapps) فعالیت می‌کند. براساس اطلاعیه بایننس، فروش توکن های کارتسی در قالب قرعه کشی و بر مبنای دارایی های بایننس کوین (BNB) کاربران که از 14 آوریل برابر با 26 فروردین خریداری شده‌اند خواهد بود.

همچنین صرافی بایننس از راه‌اندازی بلاکچینی جدید با نام «زنجیره هوشمند بایننس» (Binance Smart Chain) در آینده‌ای نزدیک خبر داد. شبکه جدید قرار است مشابه اتریوم باشد و قابلیت ساخت اپلیکیشن‌های غیر متمرکز و ارز دیجیتال را بر روی بستر خود خواهد داشت. توکن مورد استفاده در این شبکه بایننس‌کوین (BNB) خواهد بود و دارندگان آن می‌توانند با سهام گذاری آن پاداش دریافت کنند. اگر بازار ارزهای دیجیتال با افت قیمت در روزهای آینده مواجه نشود، این موضوع می‌تواند عاملی برای رشد قیمت بایننس کوین باشد.

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.

تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین به همراه نمودار (31 فروردین ماه 99)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

با کراس تنکن سن و کیجون سن، قیمت در کانالی صعودی در حال افزایش است اما در 24 ساعت گذشته در عبور از کومو ناکام مانده است. در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند از سد کومو عبور کند، رشد قیمت تا 20 دلار در گام اول و 27 دلار در گام بعدی را خواهیم داشت. حمایت مهم پیش رو نیز محدوده 13 دلار خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *