تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین به همراه نمودار (23 شهریور ماه 99)

تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین به همراه نمودار (23 شهریور ماه 99)

بایننس قصد دارد تا پلفترم‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) و متمرکز خود را به یکدیگر متصل کند. این صرافی برای این کار سرمایه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری کنار گذاشته است. با اجرای این طرح، نقش بایننس در حوزه امور مالی غیرمتمرکز پررنگ‌تر از همیشه خواهد بود.

بایننس کوین، رمزارز اختصاصی صرافی بایننس، در طول یک هفته گذشته با رشد 60 درصدی قیمت، بیشترین بازدهی مارکت را در میان رمزارزهای برتر داشته است. همانطور که در نمودار روزانه مشاهده می‌شود، قیمت پس از عبور از خط روند نزولی میان مدت خود، به این خط پول بک داشته و با تشکیل الگوی برگشتی انگلفینگ صعودی در محدوده سنکو اسپن B، حمایت خریداران را به همراه داشته است. حفظ حمایت 27 دلار، افزایش قیمت تا 39 دلار و 50 دلار را برای قیمت به ارمغان خواهد آورد. از سوی دیگر در صورتی که قیمت نتواند حمایت فعلی را حفظ کند، ریزش آن تا 18 دلار دور از ذهن نخواهد بود.

تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین به همراه نمودار (23 شهریور ماه 99)
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *