تحلیل تکنیکال ارزدیجیتال آوالانچ (AVAX)

تحلیل تکنیکال ارزدیجیتال آوالانچ (AVAX)

نمودار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال Avalanche (روزانه)

نمودار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال Avalanche (روزانه)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارزدیجیتال آوالانچ ( Avalache ) روزهای خوبی را پشت سر می‌گذراند، محبوبیت بازی Crabada باعث رشد و محبوبیت بیشتر بخش گیمینگ و NFT در این اکوسیستم شده و به زودی پروژه محبوب DeFi Kingdoms به اکوسیستم آوالانچ ( AVAX ) اضافه خواهد شد؛ تمام این موارد می‌تواند موجب رشد ارز دیجیتال آولانچ ( AVAX ) شود.

در کنار تمام موارد گفته شده باید وضعیت بازار کریپتوکارنسی، وضعیت تحلیلی بیت کوین ( BTC )  و مارکت کپ بالای آولانچ ( AVAX ) را نیز در نظر بگیریم؛ در نهایت احتمال اینکه آولانچ (AVAX ) طبق سناریو اول رفتار کند و بعد از یک رشد میان مدتی دوباره شاهد اصلاح مجدد در این ارز دیجیتال باشیم، بسیار زیاد است؛ اما در صورتی که قادر به عبور از سقف خود باشد، می‌توانیم انتظار حرکت تا سقف کانال را از این ارزدیجیتال داشته باشیم.

لازم به ذکر است تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران