تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ICP | دوازده تیر 1400

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ICP | دوازده تیر 1400

اینترنت کامپیوتر (ICP)، پروژه بلاکچینی شرکت Dfinity که قرار بود بسیاری از کاربران استفاده کننده از اینترنت را از شرکتهایی مانند گوگل و آمازون بی نیاز کند، از زمان عرضه در صرافی‌ها تا کنون بیش از 90 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. ICP که بر خلاف پروژه هایی مانند شیبا، سیف مون و آکیتا، پس از چند سال توسعه در هفتم ماه می وارد صرافی‌های بزرگی مانند کوین بیس و بایننس شد، در مدت کوتاهی به قیمت 630 دلار دست یافت، اما از آن زمان تا کنون به طور مدام شاهد افت قیمت این ارز دیجیتال بودیم. برخی از سرمایه گذاران، توسعه دهندگان اینترنت کامپیوتر را متهم به فروش 6 میلیارد دلاری در بازار و ایجاد فشار فروش سنگین در بازار کرده‌اند. (قیمت ابتدایی ICP کمتر از 2 دلار بوده است و تا 630 دلار در هفتم ماه می رشد داشته است) اگرچه این موضوع از سوی تیم توسعه دهنده رد شده است اما هولدرها دیگر اعتماد چندانی به این پروژه ندارند.

همانطور که در نمودار قیمت ICP در تایم فریم 4 ساعته مشاهده می‌شود، این ارز دیجیتال پس از عبور از خط روند نزولی خود توانست از سد کومو نیز عبور کند و با رشد 90 درصدی در طول سه روز، تا حدی امید از دست رفته در بازار را بازگرداند. اما قیمت پس از شکست الگوی کنج خود به سمت بالا، الگوی تری پوش پترن تشکیل داد و با فشار فروش ایجاد شده در محدوده مقاومتی 60 دلار، کاهش قیمت داشت. در حال حاضر قیمت با حمایت در محدوده کومو مواجه شده است که از دست دادن این حمایت می‌تواند ریزش‌های بیشتر قیمت را به دنبال داشته باشد.

از سوی دیگر حفظ حمایت کومو می‌تواند تارگت 90 دلار در کوتاه مدت و 170 دلار در میان مدت را برای قیمت فعال کند.

جهت مشاهده ی نمودار 4ساعته با کیفیت بهتر کلیک کنید

برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال  (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *