تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال (هفته سوم آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال (هفته سوم آذر ماه 1398)

مدیر بخش دارایی‌های دیجیتال شرکت فیدلتی، در مصاحبه‌ای دلیل عدم ورود سرمایه‌گذاران سازمانی به بازار ارزهای دیجیتال را نبود سابقه کافی در این بازار اعلام کرده است؛ مشکلی که گذشت زمان آن را رفع خواهد کرد. اما طبق اطلاعات به دست آمده از سایت کوین متریکس، تعداد آدرس‌هایی که بیش از 1000 بیت‌کوین نگهداری می‌کنند رو به افزایش است. این موضوع نشان می‌دهد که در شرایطی که خرده فروشان بازار در حال فروش بیت‌کوین‌های خود هستند، نهنگ‌ها و نگهدارنده‌های اصلی بازار انتظار افزایش قیمت  را دارند. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر بالای محدوده حمایتی مهمی قرار گرفته است که در صورتی که آن را از دست بدهد، انتظار ریزش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال را خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال (هفته سوم آذر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

همانطور که در نمودار روزانه شاخص ارزش بازار مشاهده می‌شود، در حال حاضر بازار با رسیدن به حمایت 190 میلیارد دلار واکنش نشان داده است و شاهد واگرایی در MACD هستیم. در صورتی که شاخص از سد 190 میلیارد دلار عبور کند، ریزش تا 150 میلیارد دلار اجتناب ناپذیر است.

از طرف دیگر در صورتی که ارزش بازار محدوده حمایتی خود را حفظ کند، انتظار داریم بار دیگر خط روند نزولی میان‌مدت خود را تست کند. در صورت عبور از این خط، تارگت بعدی محدوده مقاومتی 270 میلیارد دلار خواهد بود.

در میان رمزارزهای برتر بازار، کازماس با 11.98 درصد رشد، بیشترین سود و آیوتا با 8.58 درصد کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته، بیشترین زیان را پشت سر گذاشتند.

قیمت هر بیت کوین: 7097 دلار ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال: 186 میلیارد دلار سهم بیت‌کوین در بازار ارزهای دیجیتال: 68.37 درصد
  قیمت (دلار) تغییر (24 ساعت) % تغییر (هفته) %
بیت کوین 7097 $ 0.88 % –2.99 % –
اتریوم 141.5 $ 1 % – 5.35 % –
کازماس (بیشترین سود هفته) 1.58 $ 4.79 % – 11.78 %
آیوتا (بیشترین ضرر هفته) 0.0145 $ 1.19 % –8.37 % –

در جدول زیر بیشترین بازدهی و زیان هفته مارکت ارزهای دیجیتال ارائه شده است. لازم به توضیح است که مبادله رمزارزهای با ارزش بازار کمتر از 90 میلیون دلار، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود و جدول ذیل صرفا برای آشنایی با نوسانات کلی بازار ارزهای دیجیتال ارائه شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال (هفته سوم آذر ماه 1398)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *